خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی:

دریای خزر و خلیج فارس مواج است/ امروز برای نواحی جنوبی کشور باران همراه با رگبار و باد شدید پیش‌بینی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۷۳۵۲

کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش ایلنا، فریبا گودرزی گفت: امروز و فردا دریای خزر و خلیج فارس مواج است و امروز برای نواحی جنوبی کشور باران همراه با رگبار و باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه بارش‌ها در ارتفاعات این مناطق به صورت برف رخ می‌دهد، ادامه داد: امروز و فردا در گیلان، مازندران و ارتفاعات البرز بارش‌های پراکنده باران را شاهد هستیم و این شرایط را فردا در نواحی جنوبی کشور انتظار داریم.

این کارشناس سازمان هواشناسی ضمن اشاره به صدور هشدار سطح نارجی برای تهران و البرز به دلیل افزایش غلظت آلاینده‌ها، افزود: این وضعیت جوی تا اوسط هفته در بیشتر شهرهای بزرگ و صنعتی پایدار است.

گودرزی با اشاره به اینکه از امروز تا روز دوشنبه در دمای نواحی شرقی کشور با کاهش دما مواجه هستیم، اظهار کرد: سربیشه خراسان جنوبی و سراب با منفی ۱۰ درجه و قصرقند و میناب با ۳۰درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین نقطه کشور بودند.

وی در رابطه با آخرین وضعیت آب‌وهوایی چند روز آینده تهران توضیح داد: بیشینه دمای تهران امروز به ۸ درجه بالای صفر می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز