خبرگزاری کار ایران

مدیر کل هواشناسی گیلان خبر داد؛

بارش برف پاییزی در ارتفاعات گیلان / سامانه بارشی از شنبه با قدرت فعالیت خود را از سر می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۳۹۸

مدیر کل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه در حال حاضر در همه‌ی شهر‌های گیلان باران و در کوهستان‌های استان برف می‌بارد گفت: این سامانه بارشی که از چند روز قبل وارد گیلان شده فردا موقتا تضعیف می‌شود، اما از شنبه با قدرت دوباره فعالیت خود را از سر می‌گیرد.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیر کل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه در حال حاضر در همه‌ی شهر‌های گیلان باران و در کوهستان‌های استان برف می‌بارد گفت: این سامانه بارشی که از چند روز قبل وارد گیلان شده فردا موقتا تضعیف می‌شود، اما از شنبه با قدرت دوباره فعالیت خود را از سر می‌گیرد.

محمد دادرس با اشاره به اینکه در حال حاضر در ارتفاعات دیلمان، تالش و رضوانشهر بارش برف آغاز شده گفت: بیشترین بارندگی‌ها در ۲۴ ساعت گذشته در آستانه اشرفیه ۲۳ میلیمتر بوده است و در مناطق جلگه‌ای استان هم باران می‌بارد.

وی با بیان اینکه امروز در برخی شهر‌های گیلان باد شدید می‌وزد افزود: آسمان گیلان تا اواسط هفته پیش رو ابری همراه با رعد و برق و بارندگی است.

مدیر کل هواشناسی گیلان افزود: دریا امروز و فردا با ارتفاع موج حدود ۳ متر برای فعالیت‌های دریانوردی و صید نامناسب است.

محمد دادرس با اشاره به اینکه رطوبت شهر رشت هم اکنون ۱۰۰ درصد است، گفت: دمای هوا در رشت مرکز استان هم اکنون ۱۰ درجه سلسیوس است.

اسبه وونی تالش در ۲۴ ساعت گذشته با یک درجه زیر صفر سردترین و کیاشهر با ۱۶ درجه سلسیوس بیشترین دمای استان را داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز