خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

عرضه نان لواش به بالاتر از نرخ مصوب تخلف است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۵۵۰

رئیس اتحادیه نانوایان ارومیه گفت: قیمت نان در ارومیه هیچگونه افزایشی نداشته و عرضه نان لواش به بالاتر از نرخ مصوب تخلف است.

الله وردی حسن زاده در گفت و گو با ایلنا بیان کرد: قیمت نان در ارومیه هیچ‌گونه افزایشی نداشته و قیمتی که در فضای مجازی و رسانه‌ها منتشر شده مربوط به نانوایان آزادپز است.

حسن زاده با بیان اینکه، تا به این لحظه هیچ‌گونه افزایش قیمت در رابطه با نان لواش و سنگگ در ارومیه وجود نداشته گفت: افزایش قیمت نان تنها مربوط به نان‌های فانتزی و نان‌روغنی‌های آزادپز است.

وی افزود: هیچ‌گونه تصمیمی  برای افزایش قیمت نان در استان  گرفته نشده و سهمیه نانوایان یارانه‌پز طبق روال گذشته تخصیص داده می‌شود و نانوایان حق افزایش قیمت ندارند.

رئیس اتحادیه نانوایان ارومیه، تصریح کرد: برخی از واحدهای فروش نان در سطح شهر ارومیه که نان را با نرخ بیشتر از نرخ مصوب به مردم عرضه کرده و بدون پروانه و حواله فعالیت می‌کنند، متخلف محسوب شده و با آن‌ها برخورد می‌شود.

حسن زاده با بیان اینکه، تقاضای کاذب برای خرید  نان باعث ایجاد صف‌های طولانی در مقابل نانوایی‌ها شده است گفت: شهروندان اطمینان داشته باشند قیمت نان در حال حاضر افزایش پیدا نخواهد کرد و از خریدهای هیجانی نان و دپو در منزل خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه اخیرا برخی از فروشگاه‌ها اقدام به فروش یک بسته نان لواش به قیمت ۴۰ هزار تومان می‌کنند گفت: قیمت هر بسته نان لواش ۳۰ عددی  ۱۰ هزار تومان است و فروش بالاتر از این قیمت قطعا تخلف است و در صورت مشاهده با متخلفان برخوردی جدی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز