خبرگزاری کار ایران

کارشناس بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای:

ورود دختران به حوزه گیم‌نت تقویت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۴۱۱

کارشناس بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای گفت: درحال حاضر فضای گیم نت‌ها بیشتر مردانه و پسرانه است در حالی که می‌توان در حوزه دختران نیز به این حوزه ورود بیشتری داشت و در بخشی از اوقات فراغت نوجوان و جوانان دختر را به این حوزه اختصاص داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین، محمدصادق دهنادی در آیین اختتامیه مسابقات و نمایشگاه بازی‌های ویدیویی قزوین که به مناسبت جام جهانی برگزار شد، گفت: در همین راستا آماده دریافت پیشنهادهای دختران فعال در این حوزه هستیم.

کارشناس بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای عنوان کرد:در سال ۹۸ آماری از گیمرها در کشور استخراج شد که نشان می‌داد تنها ۳۰ درصد فعالان این حوزه را دختران تشکیل می‌دهند و از این رو نیاز داریم فضای مناسب برای دختران هم فراهم شود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات ملی بازی‌های ویدیویی به مناسبت جام جهانی در نقاط مختلف کشور، گفت: برگزاری چنین مسابقات و جشنواره‌هایی را از سوی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای ادامه خواهیم داد و در پی آن هستیم تا به سطح کمی و کیفی این مسابقات بیفزاییم.

در پایان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از نفرات برتر مسابقات بازی‌های ویدیویی قزوین تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز