خبرگزاری کار ایران

رئیس جهاد کشاورزی استان قزوین خبرداد؛

بارکددار شدن کیسه‌های آرد به منظور نظارت هوشمند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۷۵۰۴

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: تا پایان سال جاری کیسه‌های آرد تولیدی به منظور نظارت هوشمند و جلوگیری از توزیع خارج از شبکه بارکددار خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رضا افلاطونی در نشست آموزشی نانوایان افزود: با بارکددار کردن کیسه‌های آرد تولیدی در استان قزوین از ابتدا که گندم کشاورز خریداری می‌شود ثبت شده و پس از ورود به کارخانه تولید آرد و خروج تا نانوایان قابلیت رصد و کنترل دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بیان کرد: فرآیند نظارت هوشمند درحال توسعه بوده و در تلاش هستیم تا نظارت‌ها از حالت میدانی خارج شده و به شکل سیستمی دنبال شود.

افلاطونی گفت: در واحدهای نانوایی به واسطه کنترل‌های هوشمند و همچنین دستگاه‌های کارتخوان میزان تخلفات کمتر شده و رضایت نسبی شهروندان را فراهم ساخته است.

وی افزود: از زمان کشت گندم گرفته تا میزان مصرف آب در مزارع کشاورزی، سپس خرید یارانه‌ای گندم و فرآوری آن در کارخانجات همگی هزینه‌های بسیاری دارد تا در نهایت به شکل نان به دست مردم برسد.

افلاطونی تصریح کرد: ما همواره کنار نانوایان هستیم و انتظار داریم برای بهبود کمی و کیفی نان مردم باید از همه ایده‌ها تا رسیدن به نقطه مطلوب استفاده کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز