خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان:

50 طرح زیرساختی در شهرک‌های صنعتی قزوین اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۷۱۶۲

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: از سال گذشته 50 طرح عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین در دستور کار قرار گرفته که تاکنون تعدادی از آن‌ها به اتمام رسیده و تعدادی هم در دست اجرا است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رضا صفاری با اشاره به اعتبارات طرح‌های عمرانی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان گفت: در سال جاری میزان اعتبارات عمرانی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان با افزایش 300 میلیارد تومانی به 650 میلیارد تومان رسیده است و پیش‌بینی می‌شود این میزان در سال آینده به 800 میلیارد برسد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین ادامه داد: از اعتبارات عمرانی برای ساخت پست‌های برق، تصفیه خانه، انتقال آب، جدول‌گذاری، آسفالت و فضای سبز استفاده می‌شود.

وی عنوان کرد: قزوین یکی از استان‌های تقاضا محور برای سرمایه‌گذاری اقتصادی است و زیرساخت‌ها به افزایش جذب سرمایه‌گذار و حضور بیشتر آن‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان کمک می‌کند و از این رو این موضوع مورد توجه جدی ما قرار دارد.

این مسئول تاکید کرد: در کنار توجه به زیرساخت‌ها عملیات اجرایی آماده سازی شهرک‌های انرژی و فناوری که در شهرستان‌های قزوین و بوئین زهرا ایجاد خواهند شد را هم آغاز می‌کنیم و با عملیاتی شدن این شهرک‌ها قزوین در جذب سرمایه‌گذار حوزه انرژی‌های نو به قطب در سطح کشور تبدیل می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز