خبرگزاری کار ایران

در دیدار پاک فطرت با "آرتین" سرایداران مطرح شد:

مکان هایی به نام شهیدان سرایداران در شیراز و زادگاه وی نامگذاری شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۴۱۰۴

نماینده شیراز و زرقان با اشاره به نامگذاری مدارس یا مراکز و مکانهایی بنام شهید آرشام سرایداران برادر آرتین و پدر و مادر شهیدش در زادگاه آنان یادر شهرشیراز تاکید کرد و برای ایجاد هماهنگی بهتر درجهت تحصیل و آموزش بهتر و ارتقای همه جانبه شخصیت " آرتین سرایداران" بعنوان نماد ملی مظلومیت ملت ایران و رسیدگی به امور شغلی خواهر وی قول مساعد داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا پاک فطرت در دیدار صمیمانه با آرتین سرایداران، کودک خردسال بازمانده از حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ (ع)شیراز که پدر،مادر و برادرش در برابر چشمان او در این حادثه به شهادت رسیدند،اظهار داشت: افتخار بزرگی نصیب همه ،بویژه نصیب بازماندگان از خانواده شهیدان سرایداران شده که به هنگام زیارت حضرت شاهچراغ (ع) سه نفر از عزیزشان در راه اثبات حقانیت اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام شهید شده اند.قطعا این اتقاق جای هیچ ناراحتی و پشیمانی نیست زیرا که شهادت این خوبان از بهترین نوع شهادتهاست و خداوند حتما به پدر و مادر و برادر آرتین نظر و لطف ویژه ای داشته که سرنوشتشان را بهترین مرگ،یعنی شهادت در راه خودش قرار داده است.

سرپرستی کردن از "آرتین"موهبتی الهی و مایه خوشبختی است

وی گفت: شهادت هدیه بزرگ الهی است که خداوند فقط به خواصی از بندگان خود اعطا میکند و‌ چه افتخاری بالاتر از این که کسی در راه خدا شهید شود و به فیض بزرگ و رستگاری برسد. آنهم اینگونه شهادت که لیاقت می‌خواهد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات و فناوری مجلس افزود: نگران آینده و سرنوشت آرتین هم نباشید.خداوند به او نظر کرده و او را به آنجاهایی که خود میداند و به مراتبی که باید برسد می رساند و قطعا اراده الهی بر این بوده که این فرزند پسر از این خانواده بماند و افتخار همه ایران باشد.آرتین انسان خاصی بوده و مطمانا در آینده نیز انسان بزرگی از جمیع جهات خواهد شد.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس با اعلام آمادگی قبول سرپرستی همه جانبه" آرتین سرایداران" تصریح کرد:نگهداری از این پسر خردسال لیاقت میخواهد و این موهبت نصیب هرکسی بشود او خوشبخت خواهد بود.

وی بیان داشت: برای خواهر آرتین هم که مقدمات ازدواج او با جوانی برومند ازخانواده ای متدین در تهران فراهم شده بود اما در آستانه این امر خیر،پدر،مادر و برادرش در حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) به شهادت رسیدند و ازدواج وی به تاخیر افتاد نیز از خداوند بزرگ طلب صبر و شکیبایی داریم.

پاک فطرت تاکید کرد: خداوند خودش هوای فرزندان و بازماندگان از شهدا را دارد و البته که خود شهدا نیز زنده و ناظر بر همه ما و حامی و هادی فرزندان و خانواده هایشان هستند.

وی با قدر دانی از همت بالا و غیرت وصف ناشدنی مردم ایران در حمایتها از این خانواده و سایر خانواده های شهدا و راهپیمایی هایشان در محکوم کردن این اقدام تروریستی و ددمنشانه بویژه با تشکر از جوشش و خروش مثال زدنی مردم شیراز در آیین تشییع پیکرهای پاک شهیدان حادثه تروریستی چهارم آبان ۱۴۰۱ شیراز خطاب به دشمنان اسلام و بویژه آمریکا و دنباله روهای او گفت:مردم غیرتمند و سلحشور ایران با اینگونه اقدامات کور دشمنان داخلی و خارجی دست از آرمانهای بلند امام راحل و تبعیت از مقام معظم رهبری برنمیدارند و با نور وجود شهدایشان این انقلاب را همواره و در همه حال حمایت نموده و در برابر هر نوع توطئه ای خم به ابرو نمی آورند.

عضو مجمع نمایندگان فارس در بخش دیگری از سخنانش تامین فوری نیازهای اولیه و رفع مشکلات عبور و مرور روستا ی شاپور جان و دیگر روستاهای تابعه منطقه قره باغ و محرومیت زدایی از این روستای پر جمعیت حومه شیراز را از استاندار فارس و شهردار شیراز و دیگر مدیران استان طلب کرد و قول داد تا در بازدید مجدد خود از این روستا و سایر روستاهای حوزه جنوب غربی شیراز مشکلات انان را رصد و بررسی و با دهیار ان و شوراییان این منطقه به گفتگو و تبادل نظر در خصوص برآورده شدن مطالبات به حق مردم ساکن در این محدوده بنشیند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز