خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت هپکو مطرح کرد:

هدفگذاری تولید سالانه 2000 دستگاه ماشین‌آلات راهسازی در شرکت هپکو / شرکت هپکو با مشکلات نقدینگی و سرمایه در گردش مواجه است

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۸۸۲

مدیرعامل شرکت هپکو با بیان اینکه تولید سالانه 2000 دستگاه ماشین‌آلات راهسازی در این واحد تولیدی هدفگذاری شده است، گفت: شرکت هپکو اراک پس از فراز و نشیب هایی که در چند سال گذشته داشته، دوباره به چرخه تولید بازگشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا کاظمی افزود: در طول یک سال گذشته 15 نوع از تولیدات شرکت هپکو وارد بازار شده و در بخش های مختلف راهداری و معادن به کارگیری شده‌اند. امید است بتوانیم ظرف یک سال آینده به مرحله ای از توان تولید برسیم که پاسخگوی نیازهای کشور باشیم.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون لودرهای سنگین، بیل 220 و بیل سنگین معدنی 370، لودر مدل Hwl 110 و 140،  2 نوع غلتک، دامپتراک و گریدر در برنامه تولید بوده که بخشی از محصولات وارد بازار شده و در نیمه دوم سال نیز حجم قابل توجهی از تولیدات واحد تولیدی هپکو وارد بازار می شود.

مدیرعامل شرکت هپکو اظهار داشت: هپکو 25 نوع ماشین آلات راه سازی از جمله گریدر، لودر و غلتک تولید می‌کند که 8 نوع از محصولات آن تحت لیسانس کشورهایی از جمله ژاپن، آلمان، سوئد تولید می‌شود.

کاظمی تصریح کرد: اکنون قرارداد با وزارت راه و شهرسازی و وزارت کشور منعقد شده و همچنین با چندین معدن از معادن کشور نیز در حال انعقاد قرارداد هستیم که امید است به تدریج قراردادها نهایی و به مرحله تولید برسد.

وی بیان داشت: اکنون شرکت هپکو با مشکلات نقدینگی و سرمایه در گردش مواجه است اما تمام تلاش مدیریت این واحد تولیدی، تامین سرمایه و نقدینگی از محل فروش تولیدات است که این مهم در یک سال گذشته نیز جریان داشته است.

مدیرعامل شرکت هپکو تأکید کرد: هم اکنون 800 نیروی انسانی متخصص و توانمند در این واحد تولیدی فعالیت می کنند. با توجه به حجم قراردادها و تنوع تولیدات جذب 150 نیروی انسانی دیگر تا پایان سال جاری در دستور کار قرار دارد.

کاظمی ابراز داشت:  واحد تولیدی هپکو اراک می‌تواند بیش از 2000 نیروی انسانی را در بخش‌های مختلف تولیدی به کار بگیرد و تمام تلاش مدیریت جدید هپکو برای محقق شدن این مهم، افزایش تولید و انعقاد قرارداد با نهادها و معادن نقاط مختلف کشور است.

وی اضافه کرد: به هر میزان تولیدات هپکو افزایش یابد منجر به ایجاد اشتغال در داخل استان و کشور می شود. امیدوار هستیم ظرف یک سال آینده بتوانیم بخش قابل توجهی از نیازهای کشور را با افزایش تولید در هپکو و ایجاد اشتغال تامین کنیم.

مدیرعامل شرکت هپکو گفت: هپکو در سال 1351 در زمینی به وسعت 90 هکتار و با هدف مونتاژ ماشین آلات راهسازی در شهر اراک تأسیس شد و از سال 1354 شروع به فعالیت کرد. این شرکت در اوج پیشرفت و بالندگی در سال 1385 به بخش خصوصی واگذار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز