خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت استان خبر داد؛

بسته حمایتی صنعت چاپ خراسان رضوی تدوین می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۶۶۶

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: بسته حمایتی جدیدی شامل تسهیلات و مجوزها برای صنعت چاپ استان در آینده نزدیک تدوین می‌شود.

به گزارش ایلنا از مشهد، امیررضا رجبی با اشاره به فرصت‌های اثرگذاری جشنواره در رونق صنعت چاپ و بسته‌بندی در استان اظهار کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون، استان خراسان به دلیل برخورداری از شهرک‌های صنعتی متعدد خصوصاً در مناطق پیرامونی مشهد، این فرصت را داشته است که به‌عنوان یکی از قطب‎های مهم صنعت چاپ و بسته‌بندی در کشور باشد؛ تا جایی که امروزه ۴ واحد تولید قوطی نای فلزی در استان، روزانه ۴ میلیون قوطی فلزی آماده برای چاپ را به صنایع وابسته تحویل می‌دهند.

وی افزود: در استان ۲۵۰ واحد صنعتی تولید نایلکس و ۱۰۰ واحد تولید کارتن وجود دارد که حجم محصولات آنان در صنایع بسته‌بندی، همگن و تولیدات پلاستیکی علاوه بر نیاز استان به سراسر کشور و سایر استان‌ها صادر می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی خاطرنشان کرد: بیست و دومین جشنواره صنعت چاپ خراسان نقطه کانون امیدوارکننده‌ای برای صاحبان این صنعت و مسئولان متولی امر است تا بی‌واسطه با هم ارتباط بگیرند، با جدیدترین فرصت‌ها و البته چالش‌ها آشنا شوند و گره از کار صنعتگران باز کنند.

وی اظهارداشت: به دنبال این هستیم که علاوه بر حمایت‌ها و پشتیبانی‌هایی که تاکنون از صنعت چاپ و بسته‌بندی استان صورت گرفته، یک بسته حمایتی جدید متشکل از تسهیلات در حوزه نقدینگی و تأمین مواد اولیه و البته ساده‌سازی روند صدور مجوز برای شرکت‌های دانش‌بنیان این حوزه تدوین کنیم که در نمایشگاه به تولیدکنندگان تعلق خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز