خبرگزاری کار ایران

ایلنا از خوزستان گزارش می دهد؛

نیمه دوم جدول، شایسته فوتبال خوزستان نیست/ادامه ناکامی مربیان و بازیکنان غیر بومی

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۱۳۹۳

سه نماینده فوتبال خوزستان در لیگ برتر فوتبال کشور، تنها ۵ بار موفق به پیروزی تا هفته یازدهم شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، تیم های فوتبال فولاد خوزستان، صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان تا هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، عملکرد ضعیفی از خود برجای نهاده اند.

انتظار از فولاد متمول که تنها نماینده ایران در قهرمانی باشگاه های آسیا محسوب می شود، بیش از دو نماینده دیگر استان در لیگ برتر است که متاسفانه تا هفته یازدهم، بدون احتساب بازی معوقه با ملوان، از ۱۰ بازی خود تنها دو پیروزی و چهار تساوی داشته و دو شکست را نیز متحمل شده تا در رده نهم جدول قرار بگیرد، جایگاهی که به هیچ عنوان شایسته نماینده اول مهد فوتبال کشور نیست.

نفت مسجدسلیمان نیز که در آغاز لیگ نتایج نسبتا خوبی گرفته بود، در چند هفته اخیر سیر نزولی داشته و هم اکنون با دو پیروزی، سه تساوی و پنج شکست در رده چهاردهم جدول جای خوش کند.

صنعت نفت آبادان نیز پس از ناکامی های پیاپی، فیروز کریمی را جایگزین رضا پرکاس نمود تا شاید به ناکامی هایش پایان دهد، ولی این مربی نیز نتوانست تاثیرگذار باشد تا برزیل ایران در انتهای جدول تنها با یک پیروزی، سه تساوی و هفت شکست از ۱۱ بازی خود یکی از تیم های کاندیدای سقوط به لیگ یک در صورت تداوم روند فعلی باشد.

این شرایط در حالی برای نمایندگان فوتبال خوزستان رقم خورده که این استان از بازیکنان و مربیان توانمندی برخوردار است که هیچگاه مورد اعتماد مدیران غیر ورزشی یا غیر بومی قرار نگرفته اند.

در حالیکه بازیکنان مطرح خوزستانی در دیگر تیم ها نمایش قابل قبولی از خود ارائه می کند و همچنین جوانان مستعد و آینده دار این استان مورد اعتماد قرار نمی گیرند، شاهد حضور بازیکنان بی کیفیت یا کنار گذاشته شده تیم های دیگر در تیم های خوزستانی هستیم که نه تنها مثمرثمر نبوده اند، بلکه علاوه بر هدر دادن سرمایه های مالی استان، فرصت بروز استعدادهای ناب جوانان خوزستانی را نیز گرفته اند.

به اعتقاد بسیلری از کارشناسان فوتبال، نمایش نمایندگان خوزستان سال ها است که نه نشانی از فوتبال تماشاگرپسند ناب خوزستانی دارد و نه توانسته با جذب مربیان و فوتبالیست های مطرح، کمکی به رشد این ورزش پرطرفدار در استان داشته باشد. 

انتهای پیام/
ذوالفقار شریعت
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز