خبرگزاری کار ایران

نماینده شیراز و زرقان در گفت و گو با ایلنا:

فکر نمی‌کنم دانش ‌آموزی در استان فارس بازداشت شده باشد/ تجمعات از یک تظاهرات عادی فراتر رفته است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۲۸۵

نماینده شیراز و زرقان با بیان اینکه قرار نبود که دانش آموزان بازداشت شوند و فکر نمی کنم دانش آموزی در استان فارس بازداشت شده باشد، گفت: اگر دانش آموزی بازداشت شده باید آزاد شود و دانشجویان هم در شرایط فعلی باید به تحصیل بپردازند و طبق آیین نامه آموزشی پیش بروند.

به گزارش ایلنا علیرضا پاک فطرت در گفت و گو با ایلنا با اشاره به اینکه مسئولان باید هوش و درایت بیشتری را در اموراتشان به کار ببرند، افزود: در شرایط فعلی نیاز است تا مردم با یک حواس بیشتر از اغتشاشات دوری کنند و تجمعات از یک تظاهرات عادی فراتر رفته است.

طرف های آمریکایی به دنبال مذاکره برد-برد با ایران نیستند

نماینده شیراز و زرقان با بیان اینکه در حال حاضر متاسفانه استکبار با تمام قوا و به صورت بی رحمانه وارد میدان شده است و هزینه های زیادی بابت بمباران رسانه ای می کند، گفت: در این شرایط نیاز است تا مردم با یک هوشیاری کامل به شایعات توجه نکنند.از آنجا که آمریکا به این نتیجه رسیده که نمی‌تواند از طریق نظامی به ایران حمله کند و زورش به کشور ما نمی‌رسد به گزینه‌هایی مانند ایجاد تفرقه و ناامیدی مردم ایران و بروز هرج و مرج رو آورده است.

عضو کمیسیون آموزش در ادامه با اشاره به اینکه طرف های آمریکایی به دنبال مذاکره برد برد با ایران نیستند، ادامه داد: طرف های آمریکایی در مذاکره همواره به دنبال برد یک طرفه هستند و زمانی که به این نتیجه می رسند که در مذاکره باید به ایران امتیاز بدهند کنار می روند و جهت تضعیف نظام جمهوری اسلامی به راه‌ها و فرصت های دیگری روی می آورند.

عضو مجمع نمایندگان فارس با بیان اینکه در شرایط فعلی مسئولان و مردم باید با یک اتحاد بیشتری گام بردارند، بیان کرد: در حال حاضر مسئولان باید در موضوعات معیشت، گرانی ها، تامین دارو، کنترل بازار، بازنشستگان، کارگران و ..... توجه ویژه ای داشته باشند.

نماینده شیراز و زرقان با اشاره به اینکه در شرایط فعلی باید برای خروج از بحران همه دست به دست یکدیگر بدهیم و تحریم ها را به پایان برسانیم و به عنوان یک کشور ابرقدرت گام های موثری برداریم، ادامه داد: در حال حاضر مردم نباید توجهشان را به رسانه های بیگانه معطوف کنند .رسانه‌های بیگانه هزینه های زیادی برای پخش هر دقیقه اتفاقات دریافت می کنند و پخش رایگان برنامه‌ها از نکاتی است که باید به آن توجه کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز