خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی باغملک؛

درگیری در منطقه مال آقا باغملک ۲ کشته داشت/یک نفر از عاملان قتل خودکشی کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۲۷۰

فرمانده انتظامی شهرستان باغملک از یک رشته درگیری منجر به قتل و خودکشی در جریان یک حادثه در منطقه مال آقا خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سرهنگ عبدالکریم قربان پور در تصریح این خبر گفت: عصر امروز ۲۶ مهرماه خبری مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در منطقه مال آقا از توابع بخش قلعه تل، شهرستان باغملک به پلیس گزارش شد و موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قلعه تل قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی مأموران مشخص شد ۲ نفر با هویت نامعلوم بر سر کرایه در مال آقا به طرف یک جوان اهل منطقه ذکر شده تیراندازی می‌کنند که بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست می دهد. 

قربان پور افزود: متهمان پس از رویت ماموران به کوه‌های اطراف روستا متواری می‌شوند و به طرف ماموران نیز تیراندازی می‌کنند و سپس با یک دستگاه خودروی سمند مسروقه به سمت قلعه تل حرکت می‌کنند که به دلیل سرعت بالا سمند واژگون می‌شود و یک نفر از عاملان قتل با مشاهده ماموران با اسلحه خودکشی می‌کند و نفر دیگر دستگیر می شود.

وی در پایان گفت: ۲ اسلحه بکار رفته در این حادثه کشف وضبط شدند و اجساد نیز با هماهنگی مقام قضایی به پزشکی قانونی منتقل شدند.

انتهای پیام/
بهنام رضایی مالمیر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز