خبرگزاری کار ایران

پنجمین نمایشگاه گردشگری کرمان از ۵ تا ۹ آبان

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۵۹۴

در نمایشگاه سراسری گردشگری استان کرمان ۵۰ میلیارد تومان اثر هنری به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش ایلنا، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان با اشاره به برگزاری چهاردهمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی و پنجمین نمایشگاه سراسری گردشگری گفت: ۵۰ میلیارد تومان اثر هنری در نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی این استان به معرض نمایش گذاشته می‌شود.

فریدون فعالی افزود: برنامه‌ریزی لازم برای بهتر برگزار شدن این دو نمایشگاه با همکاری دستگاه‌های مرتبط، شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی و گردشگری بزرگ استان‌های تهران و کرمان انجام گرفته است و به زودی شاهد برگزاری نمایشگاه‌هایی پرشور در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی این استان خواهیم بود.

وی گفت: سه هزار مترمربع فضا برای برگزاری دو نمایشگاه مذکور در نظر گرفته شده و ۲ هزار مترمربع به حوزه صنایع‌دستی و هزار مترمربع به حوزه گردشگری اختصاص داده شده است.

فعالی بیان کرد: در پنجمین نمایشگاه سراسری گردشگری سه رویداد گردشگری سلامت، طبیعت و خوراک برگزار می‌شود که به جذابیت نمایشگاه مذکور کمک زیادی می‌کند.

وی از حضور ۱۸۰ هنرمند صنایع‌دستی از استان کرمان و دیگر استان‌های کشور در چهاردهمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی این استان خبر داد و گفت: با توجه به توسعه صنایع‌دستی استان کرمان طی سال‌های گذشته امسال ۹۰ غرفه برای هنرمندان داخل استان و ۹۰ غرفه دیگر برای هنرمندان خارج از استان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز