خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار فارس:

وجود اختلاف بین اقشار و مذاهب مختلف در جامعه منجر به فروپاشی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۲۳۹

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: وجود اختلاف بین اقشار و مذاهب مختلف در جامعه منجر به فروپاشی و از بین رفتن فرصت ها و تبدیل آنها به تهدید می‌شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس اسماعیل محبی پورهمزمان با هفته وحدت در جمع علمای شهرستان خنج افزود: وحدت ، یکی بودن و در کنار هم بودن باعث حیات، زندگی و موفقیت است و موفقیت برای کسانی که دل در گرو دین و وطن دارد خوشحال کننده است.

وی ادامه داد: امروز مردم در ایران اسلامی به همه ثابت کردند که حول محور اسلام شکل گیری وحدت و تحقق اتحاد شدنی است.

او اظهار داشت: در بین گروه‌های مختلف مذهبی و مسلمان، آنقدر اشتراکات به وفور وجود دارد که اختلافات و تفاوت‌ها اصلا قابل توجه نیست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس بیان کرد: وجود برخی اختلاف نظرها در ادیان و حتی در میان علمای مذاهب استثنا نیست اما مهم این است که حول محورهای وحدت شناخته شده دور هم جمع شویم و مسیر دین را تعریف و حرکت کنیم.

وی، جنوب استان فارس را به تعبیر رهبر انقلاب الگوی وحدت اسلامی دانست و افزود: امسال در مجموعه استانداری و دفتر امور اهل سنت این اراده شکل گرفته که جشن‌‎های هفته وحدت را تا جایی که می شود فراگیرتر کنیم و این جشن ها در 120 نقطه شهری استان فارس برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز