خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان خبر داد؛

رشد 19.7 درصدی معاینات جرحی حوادث ناشی از کار در پزشکی قانونی استان

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۰۴۵۳

مدیرکل پزشکی قانونی استان لرستان گفت: تعداد معاینات جرحی حوادث ناشی از کار در 5 ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 19.7 درصدی را نشان می دهد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا فارسی نژاد در گفت گو با خبرنگاران از افزایش معاینات جرحی (بالینی) ناشی از حوادث کار در پنج ماهه نخست امسال در این اداره کل خبر داد و اظهار داشت: بر اساس اطلاعات واحد آمار در پنج ماهه نخست امسال  297 مورد معاینه مصدومین ناشی از حوادث کار ارجاعی به مراکز پزشکی قانونی استان انجام شده است که از این تعداد 21 نفر زن و 276 نفر مرد هستند.

وی افزود: این رقم در مقایسه با سال قبل از آن (1400) که تعداد معاینات مصدومین حوادث ناشی از کار 248 نفر گزارش شده بود، رشد 19.7 درصدی را نشان می دهد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان در ادامه به آمار معاینات اجساد ناشی از حوادث کار پرداخت و گفت: بر اساس اطلاعات آماری واحد آمار در پنج ماهه نخست امسال تعداد 7 نفر فوتی (همگی مرد) بر اثر حوادث ناشی از کار به پزشکی قانونی استان ارجاع شده است.  

وی گفت: در  پنج ماهه نخست سال قبل تعداد معاینات اجساد ناشی از حوادث کار 8 نفر (همگی مرد) گزارش شده بود.

فارسی نژاد در پایان اشاره کرد:  بیشترین علل فوت در حوادث کار مربوط به سقوط از بلندی ، اصابت جسم سخت و برق گرفتگی بوده است و از نظر جنسیت همگی مرد بوده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز