خبرگزاری کار ایران

حمایت شهرک‌های صنعتی از توسعه نواحی صنعتی کمتر توسعه با اختصاص اعتبارات

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۰۴۱۶

معاون توسعه مدیریت و منابع امور استان‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور گفت: با اختصاص اعتبارات لازم از توسعه و تکمیل زیرساخت‌ شهرک‌ و نواحی صنعتی کمتر توسعه حمایت می شود .

به گزارش ایلنا ، رضا رحیمی در آیین معارفه مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان با بیان اینکه گسترش و تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کمتر توسعه یافته در اولویت قرار دارد ، اظهار کرد : صنعت، پیشران توسعه اقتصادی کشور است و شهرک‌های صنعتی اصلی‌ترین مولفه‌ای هستند که در بسترسازی برای تحقق این مهم نقش موثری دارند.

وی بر رویکرد افزایش ظرفیت شهرک‌های تقاضا محور لرستان تاکید کرد و گفت: به منظور حمایت از توسعه و تکمیل زیرساخت‌ شهرک‌ و نواحی صنعتی کمتر توسعه، منابعی از محل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اختصاص خواهد یافت.

معاون شهرک های صنعتی کشور با اشاره به انتصاب مدیرعامل جدید شرکت شهرک های صنعتی لرستان افزود: مدت‌هاست مدیران جدید از پیکره شرکت شهرک های صنعتی منصوب نشده اند و انتخاب مدیر جدید استان از بدنه این مجموعه، در راستای پیشبرد اهداف سازمانی و انجام رسالت سازمانی تاثیر چشمگیری خواهد داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان در ادامه اظهار کرد: شهرک‌های صنعتی از زیرساخت‌های اساسی پیشرفت و توسعه استان محسوب می‌شوند و اکنون در تمام نقاط استان شهرک یا ناحیه صنعتی ایجاد شده و در این زمینه گام‌های موثری برداشته شده است.

ابراهیمی گفت: انتظار می‌رود در مدیریت جدید، رفع مشکلات واحدهای صنعتی و فعال‌سازی واحدهای راکد با تعامل و همکاری همه دستگاه‌های ذی‌ربط به‌صورت جدی دنبال شود.

در این مراسم " فرزاد محمدی " به‌ عنوان مدیرعامل جدید شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان معرفی و از زحمات " بختیار رازانی " تقدیر شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز