خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

زنگ مدارس در هنرستان های کهگیلویه و بویراحمد به صدا در می آید

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۹۳۲۳

معاون آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از به صد ا درآمدن زنگ مدارس در هنرستان های این استان به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید خبرداد.

محمد جمالی در گفت و گو با ایلنا از یاسوج گفت: بنا به شعار سال رهبری انقلاب مبنی بر تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین، بنا داریم زنگ مدارس را در هنرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد در روز دوم مهرماه به صدا در بیاوریم چرا که معتقدیم در هنرستان ها می توان به این شعار جامه عمل پوشاند.

وی یکی از برنامه های آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در سال تحصیلی جاری را ارتقای دروس هنرستانی عنوان و اظهار داشت: تلاش خواهیم کرد امکانات بیشتری برای ارتقای سطح کمی و کیفی رشته های تحصیلی در هنرستان های این استان در سال تحصیلی جاری فراهم کنیم.

معاون آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سئوال که آیا تاکنون تغییرات درسی در کتاب های دانش آموزان اعلان شده است یا خیر؟ هم ادامه داد: تاکنون تغییرات در کتاب های درسی به ما اعلان نشده اما برای آشنایی بیشتر معلمان برخی دروس تخصصی مانند زیست شناسی، توانمندسازی معلمان را در دستور کار قرار دادیم.

جمالی گفت: برای آشنایی بیشتر معلمان این درس، دوره های آموزشی بصورت میدانی و عملیاتی در شهرستان های بویراحمد، دنا، مارگون و حوزه عشایری مقطع متوسطه در برخی از بیمارستان های این شهرستان ها برگزار و معلمان به اطلاعات جدیدی در حوزه تخصصی خود با انجام کالبدشکافی یک فرد فوت شده دست یافتند.

وی افزود: در مناطق گرمسیری استان نیز این دوره ها در هفته های آینده برگزار می شود و معلمان دروس تخصصی بویژه درس زیست شناسی می توانند به اطلاعات جدید درسی خود دست یابند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز