خبرگزاری کار ایران

امروز اتفاق افتاد؛

۹ تصادف در‌ محورهای خوزستان ۵۱ مصدوم و یک فوتی برجای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۹۶۶

مدیر روابط عمومی اورژانس دانشگاه علوم‌ پزشکی اهواز از وقوع ۹ تصادف در محورهای خوزستان و مصدومیت ۵۱ نفر و فوت یک نفر در این حوادث خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، عارف اصل شرهانی در خصوص تصادفات امروز در محورهای استان اظهار کرد: اوایل بامداد امروز ۲۵ شهریورماه واژگونی سواری پژو ۴۰۵ در مسیر گتوند- مسجدسلیمان پنج مصدوم داشت.

وی با بیان اینکه واژگونی تیبا در مسیر ابوحمیظه- کوت عبدالله ۶ مصدوم داشت، افزود: ساعت ۵ و ۵۰ دقیقه بامداد امروز واژگونی پراید در محور هندیجان- دیلم باعث مصدومیت پنج نفر شد که به بیمارستان شهدا هندیجان منتقل شدند.

مدیر روابط عمومی اورژانس دانشگاه علوم‌ پزشکی اهواز با اشاره به واژگونی پراید در ساعت ۹ و ۳۵ دقیقه در محور هندیجان- ماهشهر و مصدومیت ۲ زائر، گفت: ساعت ۹ و ۵۲ دقیقه نیز تصادف پژو با سمند (حامل زائرین اربعین) بین روستای سیدعباس و شهر الوان ۶ نفر را مصدوم کرد که توسط نیروهای امدادی به بیمارستان نظام مافی شوش منتقل شدند.

وی ادامه داد: در ساعت ۱۰ و ۵ دقیقه تصادف ۲ پراید باعث مصدومیت هشت زائر دیگر شد که هفت نفر آن‌ها در  محل درمان شدند.

شرهانی بیان کرد: ساعت ۱۱ و ۵۵ دقیقه نیز واژگونی یک خودروی شاسی بلند در کیلومتر ۳۷ آزادراه اندیمشک- خرم‌آباد باعث مصدومیت چهار نفر و فوت یک نفر شد.

وی در ادامه این روز پر حادثه در محورهای استان، اضافه کرد: واژگونی پژو پارس در محور امیدیه- دیلم در ساعت ۱۲ و ۵۹ دقیقه پنج مصدوم دیگر داشت.

مدیر روابط عمومی اورژانس دانشگاه علوم‌ پزشکی اهواز عنوان کرد: ساعت ۱۷ و ۲۴ دقیقه برخورد تیبا و ۲ دستگاه پژو ۲۰۶ در اهواز باعث مصدومیت ۱۰ نفر شد.

گفتنی است، افزایش تردد زائران در محورهای خوزستان در روزهای اخیر باعث افزایش تصادف در استان شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز