خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان راهداری کشور در شاهرود مطرح کرد؛

«راه» زیربنای توسعه در هر کشور/ بزرگراه‌ها موتور محرکه توسعه کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۱۷۶۳

معاون سازمان راهداری کشور با تاکید بر اینکه بزرگراه ها موتور محرکه توسعه کشور است؛ یادآور شد: «راه» زیربنای توسعه در هر کشور است.

به گزارش ایلنا از سمنان، خداداد مقبلی بیان کرد: زیر بنای توسعه در هر کشور، زیر ساختی به نام راه است.‌

وی با اشاره به اینکه بزرگراه ها موتور محرکه توسعه کشور هستند، تصریح کرد: وجود بالغ بر ۳۰۰ کیلومتر بزرگراه در استان سمنان نشان از نقش فرا ملی این استان در صنعت حمل و نقل دارد.

مقبلی اظهار کرد: ۲۵ کیلومتر از محور عباس آباد به کاهک با اعتبار ۱۵۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.‌

13 پروژه توسط سازمان راهداری در شهرستان های شاهرود و میامی با اعتباری بالغ بر ۲۲۶ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

معاون سازمان راهداری کشور گفت: سالانه بالغ بر ۱۵ تا ۲۰‌میلیون مسافر و زائر از محور اصلی تهران مشهد در حوزه استان سمنان تردد دارند.

وی با تاکید بر اینکه ۳۱ کیلومتر راه روستایی در هفته دولت سال جاری به بهره بردادی خواهد رسید، تصریح کرد: ضریب برخورداری دو شهرستان شاهرود و میامی در بخش راه ها، همسان‌ با ضریب برخورداری کشور است.

مقبلی بیان کرد: برای کاهش تصادفات و بالا بردن ضریب ایمنی جاده های مواصلاتی استان، نسبت‌ به حذف و اصلاح نقاط پر حادثه اقدام خواهیم کرد.

وی افزود: عملیات اجرایی ۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۵۵ میلیارد تومان در بخش راهداری در دو شهرستان میامی و شاهرود امروز آغاز خواهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز