خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته دولت صورت می گیرد؛

افتتاح ۵ واحد صنعتی و معدنی در آذربایجان غربی/اشتغالزایی مستقیم ۷۵۲ نفر با بهره برداری از این واحدها

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۹۴۶۸

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت ۵ طرح صنعتی و معدنی در استان با حضور مقامات کشوری و استانی افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

به گزارش ایلنا، عبدالحمید سرتیپی گفت: به مناسبت هفته دولت ۵ طرح صنعتی و معدنی در استان با حضور مقامات کشوری و استانی افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

وی افزود: جهت بهره برداری از ۵ طرح صنعتی و معدنی قابل افتتاح در استان بیش از۶۸۹ میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شده است که با بهره برداری از این واحدها زمینه اشتغال مستقیم برای ۷۵۲ نفر مهیا خواهد شد.

سرتیپی تصریح کرد: شهدفرداد زرناب در زمینه تولید انواع مربا، پوره میوه، شور و ترشی، آبمیوه و نوشیدنی، رب گوجه فرنگی و لواشک به میزان ۳۳هزار و ۸۰۰ تن، در شهرستان اشنویه، تولیدی صنعتی قطعه سازان اسپوتا با تولید قطعات خودروهای سنگین در ارومیه، شرکت پردیس سیلیکون آراز با تولید انواع سیلیکون جامد در شهرستان خوی که این واحد در راستای جلوگیری از خام فروشی مواد معدنی استان راه اندازی شده است، شرکت ارومیه شن ریز با تولید انواع قیر نرم، سخت و نرمی متوسط در ارومیه و آغاز اجرای طرح تحول اکتشافی ( مطالعالات ژئوفیزیک هوایی) در جنوب استان مورد افتتاح و بهره برداری قرار خواهند گرفت.

مدیرکل صمت آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان تیر ماه۳۸۷ فقره جواز تأسیس و توسعه برای طرح های جدیدالاحداث و توسعه واحدهای صنعتی با حجم سرمایه گذاری بالغ بر۲۳۰ هزار و ۷۸۹ میلیارد ریال که پیش بینی می شود برای ۱۰ هزار نفر در این واحدها زمینه اشتغال فراهم شود.

سرتیپی اضافه کرد: همچنین طی ۴ ماهه نخست امسال ۶۴ واحد صنعتی با حجم سرمایه گذاری بیش از ۱۲ هزار و ۶۷ میلیارد ریال وارد چرخه تولید شده اند که ۵ واحد صنعتی و معدنی به صورت نمادین در هفته دولت با حضور مقامات کشوری و استانی افتتاح خواهند شد و با بهره برداری از ۶۴ واحد های صنعتی در استان زمینه اشتغال مستقیم برای ۸۵۲ نفر مهیا خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز