خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار:

54 درصد سمنانی ها دز سوم واکسن کرونا را تزریق کردند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۸۵۷۱

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سمنان گفت: در تزریق دُز سوم واکسیناسیون کرونا در حال حاضر در استان به پوشش ۵۴ درصدی دست یافتیم که ضرورت دارد کمیته واکسیناسیون ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا‌ با شناسایی و بکارگیری ظرفیت واکسیناسیون استان روند موجود را تسریع بخشد.

به گزارش ایلنا از سمنان، احمد ریواده بیان کرد: در تزریق دُز سوم واکسیناسیون کرونا در حال حاضر در استان به پوشش ۵۴ درصدی دست یافتیم که ضرورت دارد کمیته واکسیناسیون ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا‌ با شناسایی و بکارگیری ظرفیت واکسیناسیون استان روند موجود را تسریع ببخشد.

وی ادامه داد: همانطور که رئیس جمهور تاکید داشتند گره فکری مردم باید با اقناع سازی در حوزه واکسن و عوراض مطرح شده از طریق کار علمی و پژوهشی برطرف شود که کار تحقیقاتی پژوهشی ارزنده دانشگاه علوم پزشکی شاهرود امری قابل تقدیر است.

معاون استاندار سمنان اضافه کرد: در‌ مراسم‌های پایانی ایام ماه صفر از جمله پیاده روی میلیونی اربعین و پیاده روی زائران امام هشتم(ع) به مشهد مقدس و اوج مسافرات های تابستانی در شهریور ماه نیاز است تا نظارت ها افزایش و اقدامات لازم در حوزه تکمیل واکسیانسیون در دُز های سوم و یادآور در دستور کار باشد.

ریواده تصریح کرد: تهویه‌ مدارس و دانشگاه ها با توجه به فرارسیدن فصل جدید آموزشی امری حائز اهمیت است که باید در راستای مدیریت مقابله با کرونا به انجام برسد و مورد توجه باشد.

وی ادامه داد: هر چه بتوانیم‌ شبکه ارجاع را در بحث پزشک خانواده فعال کنیم یقینا روند رو به رشد پوشش واکسیناسیون در سطح استان افزایش می یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز