خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع نمایندگان قزوین:

قانون توزیع عادلانه آب اصلاح و عملیاتی شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۸۱۷۸

رئیس مجمع نمایندگان استان: نیاز داریم قانون توزیع عادلانه آب اصلاح شود، آب انفال است و همه در آن سهم دارند و بنابراین نباید یک جا از هم منابع آبی سد و رودخانه و چاه بهره ببرد و در سایر جاها مشکل داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رجب رحمانی در آئین افتتاح آبرسانی به آبیک که پیش از ظهر امروز با حضور وزیر نیرو برگزار شد، گفت: امروز کارهایی که به نفع جامعه است جزء معروف‌ها است و با این نگاه در فلسفه واقعی عاشورا هم که امر به معروف است خدمت صادقانه به مردم نهادینه شده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین ادامه داد: قزوین استانی منحصر به فرد است با این حال 150 میلون متر مکعب از آب سد طالقان برای پایتخت و آب سد کینه ورس هم برای خرمدره و ابهر صرف می‌شود و قلب استان قزوین از بی آبی درحال سوختن است و با کم آبی مواجه هستیم.

وی بیان کرد: آبرسانی به ۱۹۶ روستا و ۱۴ شهر استان در سال‌های گذشته تصویب شده و خواستار این هستیم که آبرسانی به این شهرها همزمان آغاز شود.

نماینده تاکستان در مجلس افزود: شهرستان تاکستان ۳۵ هزار هکتار باغات انگور دارد که در سطح جهان معروف است و ۳۰ هزار باغات در معرض خطر است و نیاز داریم مشکل چاه‌های فرم یک حل شود تا آبرسانی به باغات تسهیل شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار کرد: مجلس به وزارت نیرو توجه ویژه دارد و در لایحه بودجه ۱۶ هزار میلیارد تومان به اعتبارات وزارت نیرو در بخش‌های مختلف اضافه شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز