خبرگزاری کار ایران

شهردار مطرح کرد؛

برگزاری اولین جشنواره زمستانه آدم برفی در دیباج / دیباج شهری پیشرو در حوزه نهضت ملی مسکن

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۰۷۵

شهردار دیباج با تاکید بر اینکه دیباج شهری پیشرو در حوزه نهضت ملی مسکن در سطح استان سمنان است، گفت: اولین جشنواره زمستانه آدم برفی در بهمن ماه امسال در این شهر برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از سمنان، محسن امینیان شهردار دیباج بیان کرد: با وجود مولفه ها و ظرفیت های بینظیری که این شهر از نظر جاذبه های گردشگری، معنوی و تاریخی دارد به زودی شهر دیباج را به قطب گردشگری استان سمنان تبدیل خواهیم کرد.

وی ادامه داد: با توجه به خشکسالی های اخیر و اهمیت جذب آب های سطحی در حوزه زیربنایی موفق شدیم با اخذ مشاور و تهیه طرح و تایید آن توسط مراجع ذیصلاح در صورت تخصیص اعتبار لازم آب های سطحی شهر دیباج را جمع آوری و ساماندهی کنیم.

امینیان اظهار کرد: شهر دیباج در حوزه گردشگری فاقد طرح جامع بود که با صرف هزینه چندصد میلیون تومانی طرح جامع گردشگری نیز تهیه شد و بر اساس این طرح می توانیم رویدادهای بزرگ را در این زمینه رقم بزنیم.

شهردار دیباج با تاکید بر اینکه این شهر پیشرو در حوزه نهضت ملی مسکن در استان سمنان است، یادآور شد: آماده سازی زمین، تهیه طرح و ... انجام شده که تا پایان مردادماه ابلاغ خواهد شد.

وی ضمن بیان اینکه 80 درصد مصوبات سفر استاندار به دیباج در دست اقدام یا به پایان رسیده است، تصریح  کرد: در بهمن ماه امسال اولین جشنواره زمستانه آدم برفی را در این شهر برگزار خواهیم کرد.

امینیان به رشد 50 درصدی جمعیت ساکن در دیباج اشاره کرد و گفت: مطابق با آخرین سرشماری در سال 95 جمعیت دیباج 5 هزار و 647 نفر شمارش شده بود که در حال حاضر حدود 8 هزار نفر جمعیت ساکن در شهر وجود دارد.

شهردار دیباج از احداث 44 باب واحد تجاری با عنوان بازارچه کارآفرینی در این شهر خبر داد و اضافه کرد: احداث و بهسازی میدان ورودی شهر، بلوار امامزاده محمد (ع) و بهسازی معابر سطح شهر با اعتبار 40 میلیارد ریال از جمله طرح هایی است که در هفته دولت سال جاری افتتاح و به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز