خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور زنان استانداری قزوین:

مجموعه‌های فعال مردمی در اجرای درست قانون جوانی جمعیت نقش آفرین هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۱۰۶

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری قزوین گفت: مجموعه‌های فعال مردمی و موسسه های خیریه در کنار حاکمیت به اجرای درست قانون جوانی جمعیت کمک کنند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، کبری علیخانی در مراسم افتتاحیه اولین ستاد جمعیت در شهرستان آبیک‌ با اشاره به جدیت مسئولین در اجرای قانون جمعیت، هدف از تشکیل ستاد استانی و شهرستانی جمعیت را هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی جهت تسریع در اجرای دقیق این قانون عنوان کرد و گفت: در این زمینه باید مجموعه‌های فعال مردمی و موسسه‌های خیریه در کنار حاکمیت به اجرای درست قانون جوانی جمعیت کمک کنند.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری قزوین با اشاره به اهتمام مجلس شورای اسلامی در تدوین قانونی جوانی جمعیت، بر تبیین اهمیت موضوع جوانی جمعیت تأکید کرد.

علیخانی با اشاره به بحران پیری جمعیت و عوارض ناشی از آن از جمله کاهش امنیت اجتماعی، تغییر نگرش و سبک زندگی زوجین در مقوله فرزند آوری را ضروری دانست.

فرماندار آبیک هم با بیان این موضوع که حمایت از طرح‌های خانواده و جوانی جمعیت نیازمند اقدام جهادی است و از افراد دغدغه‌مند  دعوت می‌کنیم در این حوزه همکاری داشته باشند، گفت: از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی، گروه‌های جهادی، اعضای حقیقی و صاحبان نظر در اجرای دستورالعمل ابلاغی استفاده خواهیم کرد.

حامد فتوحی ادامه داد: سیاست‌گذاری جمعیتی موضوع پر اهمیتی است که همه دستگاه‌ها موظفند ضمن همکاری با دبیر ستاد موضوع را به طور ویژه در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز