خبرگزاری کار ایران

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه:

حدود سه هزار سیلندر گاز مایع غیر استاندارد در اسلام‌ آباد غرب معدوم شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۸۵۷

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه از معدوم سازی ۲ هزار و ۹۷۵ سیلندر گاز مایع غیر استاندارد در شهرستان اسلام آباد غرب خبر داد و گفت: ایمنی سیلندرهای گاز مایع، خدمات جایگاه های سوخت و تأسیسات سیلندر پرکنی گاز مایع، مشمول استاندارد اجباری و تحت نظارت کامل این اداره کل است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، مهدی حسین‌پور افزود: طبق قوانین سازمان ملی استاندارد ایران تولید، تمرکز، عرضه و فروش مخازن گاز مایع، بدون داشتن پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری، ممنوع است و مراکز خدمات سیلندر پرکنی گاز مایع فاقد علامت استاندارد ایران باید سریعا برای دریافت مجوزهای استاندارد اقدام کنند.

وی گفت: طی بازرسی کارشناسان اداره استاندارد از واحد سیلندرپرکنی اسلام آبادغرب، ۲ هزار و ۹۷۵ سیلندر گاز مایع غیر استاندارد شناسایی و به کارخانه ذوب دارای صلاحیت از سازمان ملی استاندارد ارسال شد.

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه بیان داشت: در صورت توزیع فرآورده بدون مجوز استاندارد، تخلف محسوب شده و طبق  قانون و مقررات با خاطیان برخورد خواهد شد.

حسین‌پور با تاکید بر اینکه در حال حاضر توزیع گاز مایع سیلندری به منظور استفاده در خودرو به عنوان سوخت، ممنوع است، افزود: عواقب ناشی از مصرف غیر قانونی آن، بر عهده مصرف کننده است.

دبیر شورای استاندارد استان کرمانشاه در ادامه تصریح کرد؛ شهروندان می توانند گزارش تخلفات عرضه کالاهای بی کیفیت را از طریق سامانه شکایات ۱۵۱۷در طول شبانه روز و تلفن چهار رقمی ۴۵۱۷ این اداره کل، اطلاع رسانی کنند.

حسین‌پور در پایان از مردم خواست با ارسال کد ۱۰ رقمی ذیل نشان استاندارد درج شده بر روی کالاها به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ به صورت رایگان از اصالت کالای مورد نظر نیز اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز