خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی فارس مطرح کرد؛

جامعه بدون خبرنگار هیچ اثری ندارد/نقش مهم خبرنگاران در ایجاد احساس امنیت

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۴۶۰۵

فرمانده انتظامی فارس گفت: در حوزه اقدامات پلیس همواره تأکید کرده ایم که خبرنگاران موضوعات را به گوش ما برسانند و به نوعی برای خود یک پلیس باشند.

به گزارش ایلنا، سردار رهام بخش حبیبی در مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان فارس، با بیان اینکه جامعه بدون خبرنگار هیچ اثری ندارد، افزود: درصد بالایی از احساس امنیت که در سطح جامعه وجود دارد، حاصل اقدامات ارزشمند و هنرمندی خبرنگاران است.

حبیبی با اشاره به نقشه ها و توطئه های شوم دشمنان بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: امروز رسانه ها و خبرنگاران خط مقدم میدان نبرد هستند.

وی اضافه کرد: قیام امام حسین (ع) و نقش ایشان در زندگی همه ما از هر نقش و اثری بالاتر است و در واقعه عاشورا همه موضوعات از جمله الگوسازی برای استقامت، دوست داشتن و ... دیده می شود.

حبیبی اظهارداشت: از تعامل و همکاری صمیمانه و سازنده اصحاب رسانه و خبرنگاران با پلیس فارس در راستای توسعه نظم و امنیت استان تقدیر و تشکر می کنم.

فرمانده انتظامی فارس  گفت: مردم به احساس آرامش نیاز دارند و نقش شما خبرنگاران در این راستا بسیار مهم و ارزشمند است.

وی افزود: طی 3 سال اخیر، مرکز اطلاع رسانی معاونت فرهنگی اجتماعی پلیس فارس رتبه برتر در سطح کشور را کسب کرده که این موفقیت حاصل تعامل، همفکری و همراهی بسیار مناسب و مطلوب اصحاب رسانه با پلیس بوده است و جای تقدیر و تشکر دارد.

حبیبی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اگر در یک جامعه امنیت وجود نداشته باشد آن جامعه روی آرامش را به خود نخواهد دید، گفت: هر سازمان در کنار نقش و وظیفه تخصصی خود، یک نقش و مسئولیت اجتماعی نیز دارد که اگر به موقع و مستمر اجرا شود نتیجه خود را در کاهش جرائم و ناهنجاری های اجتماعی نشان خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز