خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت:

دادگستری باید شهردارانی را که موفق به اجرای برنامه‌های خود نمی‌شوند، محاکمه کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۴۹۹

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت گفت: افراد مختلف برای کسب منصب شهرداری رشت برنامه‌های خود را ارایه می‌دهند که متاسفانه پس از انتخاب آن‌ها به عنوان شهردار در اجرای برنامه ناتوان عمل می‌کنند، دادگستری باید افرادی که موفق به اجرای برنامه‌های خود نمی‌شوند، محاکمه کند.

به گزارش ایلنا از رشت، مسعود عباس نژاد در جلسه کارگروه شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با اشاره به پدیده جدید درخواست تخریب مالک توسط برخی مالکان، ادامه داد: جدیدا با پدیده جدیدی مواجه هستیم که برخی از مالکان به اعضای شورا جهت گرفتن حکم تخریب مراجعه می‌کنند و این به دلیل فقری است که وجود دارد و این مالکان توانایی پرداخت جریمه را ندارند و اعتقاد دارند که در صورت تعیین تخریب برای ملک دیگر شهرداری اقدامی در آن ملک انجام نخواهد داد و مالک که قصد فروش ملک را هم ندارد می‌تواند برای استفاده شخصی از ملک خود استفاده کند.

عباس‌نژاد ادامه داد: برخی دیگر از سازندگان که اقدام به پیش‌فروش کردند وقتی متوجه افزایش ارزش قابل توجه آن ملک می‌شوند درخواست تخریب می‌دهند تا بتوانند خریدار را متقاعد به دریافت هزینه پیش‌پرداخت و فسخ قرار داد کنند تا بعدا خود سازنده بتوانند با روش‌هایی ملک را از حکم تخریب خارج و سود بیشتری کسب کنند که برای این آسیب‌ها باید راهکارهایی اندیشیده شود.

وی با اشاره به مصوبه شورای شهر در خصوص جرایم کسری پارکینگ، تصریح کرد: بر اساس مصوبه شورای شهر جرایم کسری پارکینگ در کمیسیون ماده ۱۰۰ باید در حسابی جداگانه ذخیره شود و از این پول ذخیره شده فقط برای احداث پارکینگ در شهر استفاده شود. در سال گذشته حدود ۳۰ میلیارد از این مبلغ به دست آمد اما ۱۸ میلیارد از این پول را برای پرداخت حقوق استفاده شد که این جرم است.

عباس‌نژاد با تاکید بر لزوم کمک دادگستری به مجموعه مدیریت شهری، توضیح داد: اعضای شورا به برنامه کاندیداهای شهرداری رای می‌دهند؛ افراد مختلف برای کسب منصب شهرداری رشت برنامه‌های خود را ارایه می‌دهند که متاسفانه پس از انتخاب آن‌ها به عنوان شهردار در اجرای برنامه ناتوان عمل می‌کنند، دادگستری باید افرادی که موفق به اجرای برنامه‌های خود نمی‌شوند، محاکمه کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز