خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون توسعه پایدار شورای شهر رشت تاکید کرد؛

احمدی ناچار به استعفا از شهرداری رشت شد/ نباید با تصمیم عجولانه شهر دچار مشکل شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۴۷۷

رئیس کمیسیون توسعه پایدار شورای شهر رشت با تاکید بر لزوم بررسی دقیق نامزدهای شهرداری رشت، تصریح کرد: شورای شهر نامزدهای شهرداری رشت را باید در ابتدای امر به لحاظ‌ عدم مشکل و توانایی فنی و شاخص‌های مورد نظر بررسی کند تا با یک تصمیم عجولانه شهر دچار مشکل نشود.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس کمیسیون توسعه پایدار شورای شهر رشت در جلسه کارگروه شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با ابراز تسلیت ایام محرم افزود: در حوزه پیشگیری باید به شکلی اقدام شود تا اتفاقی در جهت تضییع حق شهروندان رخ ندهد و این پیشگیری قبل از اقدام جز وظایف ذاتی قوه قضاییه است.

هادی رمضانی اظهار کرد: هدف و تلاش شورای شهر از ابتدای امر بر این بود؛ فردی را که به عنوان شهردار انتخاب می‌کند برای ۴ سال در این مسند باقی بماند. در همین راستا و بر اساس نظر اکثر مسئولین استانی بر ابقا و تمدید احمدی به عنوان شهردار دوره ششم رای دادیم اما وی ناچار به استعفا شد و این شورا را دچار شوک کرد.

وی ادامه داد: در این مرحله اصرار بر این بود که یکی از اعضای شورا به عنوان شهردار انتخاب شود اما تعامل مورد نظر جهت پیشبرد اهداف به وجود نیامد.

رمضانی گفت: شورای شهر مصمم است پس از تعیین هیات رییسه و کمیسیون‌های شورای شهر، فردی جامع که بتواند مشکلات شهر را حل کند به عنوان شهردار انتخاب نماید تا مجموعه مدیریت شهری هم گام با هم برای حل مشکلات شهروندان گام بردارند.

رئیس کمیسیون توسعه پایدار شورای شهر رشت با تاکید بر لزوم بررسی دقیق نامزدهای شهرداری رشت، تصریح کرد: شورای شهر نامزدهای شهرداری رشت را باید در ابتدای امر به لحاظ‌ عدم مشکل و توانایی فنی و شاخص‌های مورد نظر بررسی نماید تا با یک تصمیم عجولانه شهر دچار مشکل نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز