خبرگزاری کار ایران

فعالیت ۷ مرکز معاینه فنی وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۲۴۳

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از فعالیت ۷ مرکز معاینه فنی وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین در استان خبر داد.

 به گزارش ایلنا، پیمان آرامون با اشاره به فعالیت ۷ مرکز معاینه فنی وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین در سطح استان گفت: این تعداد شامل دو مرکز در شهرستان ارومیه و پنج مرکز دیگر در شهرستانهای سلماس، مهاباد، خوی، میاندوآب و بوکان است.

آرامون افزود: در چهار ماهه اول سال جاری ۲۵ هزار و ۱۶۰ وسیله نقلیه سنگین و نیمه سنگین به آن مراکز مراجعه کردند که این میزان نشانگر رشد ۱۲ درصدی مراجعه به مراکز معاینه فنی در استان است.

 وی ادامه داد: در این مدت از مجموع مراجعات وسایل نقلیه به مراکز معاینه فنی وسایل نقلیه سنگین استان بالغ بر ۲۲ هزار و ۳۶۶ دستگاه از تست های مربوطه قبول و ۲ هزار و ۸۷۸ وسیله رد شدند.

 آرامون افزود : بیشترین پذیرش وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین جهت معاینه فنی به ترتیب در شهرستان های ارومیه ، خوی و مهاباد انجام گرفته است و بیشترین مراجعه وسائل نقلیه سنگین و نیمه سنگین برای انجام معاینات فنی نیز به ترتیب متعلق به کامیون ، کامیون کشنده و مینی بوس بوده است.

وی گفت: در این مراکز انواع آزمایشات همچون آزمایش میزان آلایندگی، میزان صدا، تست سرعت، تست ترمزها، نور چراغ ها، باک غیر استاندارد، آج لاستیک و سایر آزمایش های فنی مشابه از وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین گرفته می شود بطوریکه عمده ترین دلایل ردی معاینه فنی این قبیل خودرو ها در مراکز معاینه فنی تست ترمز ، آزمون ظاهری و آلودگی بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز