خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

سیلاب راه چند روستای الموت را مسدود کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۴۹۷

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: سیلاب‌ها در استان مدیریت شده و خسارات جانی به همراه نداشت و در حال حاضر صرفا راه چند روستای کوچک در الموت مسدود شده که عملیات بازگشایی آن‌ها در حال انجام است.

محمدرضا علیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به وضعیت سیلاب‌ها در استان گفت: با توجه به اقدامات پیشگیرانه دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی در استان خسارت‌های ناشی از سیلاب محدود بود و بیشتر در حوزه کشاورزی و باغی مناطق شمالی استان اتفاق افتاد که محل و میزان خسارت‌ها در دست بررسی است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین ادامه داد: بارندگی صبح امروز در چند روستای کوچک در بخش‌های شمالی الموت منجر به مسدود شدن راه‌ها شده که عملیات بازگشایی آن‌ها درحال انجام است.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه بارش‌های رگباری تا روز دوشنبه ادامه دارد و در وضعیت هشدار نارنجی هواشناسی قرار داریم لازم است هم استانی‌ها از توقف در حاشیه رودخانه‌ها اجتناب کنند چرا که بسیار خطرناک است، در دو روز گذشته علی رغم هشدارهای مکرر شاهد حضور مردم و پارک اتومبیل‌ها در حاشیه رودخانه باراجین بودیم.

علیمی ادامه داد: علاوه بر عدم توقف در حاشیه رودخانه‌ها لازم است کشاورزان هم نکات لازم را رعایت کرده و از قرار دادن ادوات کشاورزی در نزدیکی رودخانه‌ها اجتناب کنند.   

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز