خبرگزاری کار ایران

با برگزاری مراسم معارفه؛

سعید بشری بار دیگر مدیرعامل شرکت کود آلی گیلان شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۰۶۱

در مراسمی که با حضور سرپرست شهرداری رشت، هیئت مدیره شرکت، معاونین و مدیران مجموعه مدیریت شهری برگزار شد، سعید بشری برای دومین دوره به عنوان مدیرعامل شرکت کودآلی گیلان معرفی و منصوب شد.

به گزارش ایلنا از رشت، سید مجتبی خدمت بین دانا در مراسم معارفه مدیرعامل شرکت کودآلی گیلان با اشاره به اهمیت پسماند و مسئولیت های موجود در شرکت کودآلی بیان داشت: امروز مسئولیت خیلی سنگینی بر عهده شرکت کوآلی و مجموعه مدیریت شهری در راستای ساماندهی پسماند وجود دارد.

سرپرست شهرداری رشت گفت: در حال حاضر پسماند و مسئله سراوان به پدیده‌ای بغرنج در سطح استان و حتی کشور تبدیل شده است.

سید مجتبی خدمت بین دانا افزود: اجرای دو شیفته شدن فاز یک و دو کودآلی انجام شده است و اکنون در مرحله احداث فاز سه و چهار هستیم که البته هماهنگی های لازم در زمینه حمایت مالی با پیمانکار صورت پذیرفته است.

وی با تاکید بر اهمیت حل معضل سراوان تصریح کرد: در بحث سراوان تمام تلاش خود را در راستای جذب اعتبار ۳۵ میلیاردی خواهیم داشت.

در پایان جلسه حکم ابلاغ سعید بشری توسط سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت به او اعطا شد.

 در دوره حضور علوی به عنوان شهردار رشت، میثم پورآقایی بعنوان سرپرست شرکت کود آلی گیلان منصوب و جایگزین بشری در این سمت شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز