خبرگزاری کار ایران

همزمان با سفر رئیس جمهوری؛

وزیر بهداشت وارد شهرستان درگزین شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۰۱۵

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان نماینده تام الاختیار رئیس جمهور، روز پنج‌شنبه و در جریان سفر استانی دولت به استان همدان، وارد شهرستان درگزین شد، براساس برنامه ریزی انجام شده، وزیر بهداشت در جلسه شورای اداری شهرستان درگزین نیز شرکت خواهد کرد.

به گزارش ایلنا از همدان، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان نماینده تام الاختیار رییس جمهور، روز پنج‌شنبه و در جریان سفر استانی دولت به استان همدان، وارد شهرستان درگزین شد.

بررسی شرایط حوزه سلامت و تقویت عملکرد حوزه بهداشت و درمان در راستای خدمت رسانی بهینه به مردم از جمله اهداف و برنامه های وزیر بهداشت در سفر به شهرستان درگرین است.

عین اللهی در آغاز این سفر با استقبال رسمی فرماندار و جمعی از مقامات محلی وارد شرستان درگزین شد و سپس با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

وزیر بهداشت در ادامه از مرکز جامع سلامت روستای درجزین و پروژه در حال احداث ساختمان جدید این مرکز بازدید و شرایط فعالیت و خدمت رسانی این مرکز را با امکانات و تجهیزات موجود بررسی کرد.

براساس برنامه ریزی انجام شده، وزیر بهداشت در جلسه شورای اداری شهرستان درگزین نیز شرکت خواهد کرد.

شهرستان درگزین با حدود ۳۷ هزار نفر جمعیت دارای ۲ بخش مرکزی و شاهنجرین، ۲ شهر و ۳۸ روستا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز