خبرگزاری کار ایران

پنج هزار و ۴۱۳ شغل در سامانه رصد ثبت شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۹۷۱۶

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: پنج هزار و ۴۱۳ شغل سال جاری در سامانه رصد ثبت شد که نشان از تحقق ۲۳ درصدی از تعهد استان دارد.

به گزارش ایلنا از همدان، یوسف شعبانی با اشاره به اینکه تعهد اشتغال استان همدان در سالجاری ایجاد ۲۰ هزار و ۵۸۹ شغل است، اظهار داشت: سال گذشته تعهد استان همدان ۱۹ هزار و ۷۰۰ شغل بود که تا پایان سال ۲۳ هزار شغل ایجاد شد.

وی یادآور شد: در سه ماهه نخست امسال ۴۶۰ میلیارد تومان از محل تبصره ۱۸ تسهیلات اشتغال پرداخت شده این درحالیست که سهم استان همدان از این محل ۹۶۰ میلیارد تومان است و همچنان در حال معرفی طرح به بانک‌ها هستیم.

وی با اشاره به اینکه از محل تبصره ۱۶ مربوط به دستگاه‌های حمایتی نیز هزارمیلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه در نظر گرفته شده است، افزود: در بودجه ۱۴۰۱ سهم استان ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در بخش مسکن، خدمات، کشاورزی و صنعت در نظر گرفته شده است.

شعبانی با تاکید بر اینکه ۱۱۰ میلیارد تومان بودجه مشاغل خانگی برای استان اختصاص داده شده که دستگاه‌ها در حال معرفی طرح‌ هستند، بیان کرد: امسال یک هزار و ۸۴۴ مجوز مشاغل خانگی در استان صادر شده است.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان همدان با تاکید بر اینکه امسال تسهیلات خوبی در زمینه اشتغال به استان تخصیص داده شده است، از صاحبان طرح‌های اشتغالزا خواست هرچه زودتر برای دریافت تسهیلات ثبت نام کنند ادامه داد: در بخش مشاغل روستایی نیز امسال ۱۰۰ میلیارد تومان طرح به بانکها معرفی شده و ۸۷۸ طرح در دست بررسی است.

شعبانی از پرداخت تسهیلات به سربازان مهارت دیده خبر داد و گفت: سهم استان همدان در این بخش حدود ۴۰ میلیارد تومان است که ۱۰ میلیارد تومان آن پرداخت شده است و سربازان متقاضی می‌توانند برای دریافت این تسهیلات به معاونت نظام وظیفه ناجا مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز