خبرگزاری کار ایران

به علت بارندگی و طغیان رودخانه؛

مسیر جاسک به بشاگرد و بیش از ۴۰ روستای هرمزگان مسدود شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۹۶۶۳

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان از مسدود شدن مسیر اصلی جاسک به بشاگرد به علت بارندگی و طغیان رودخانه شریفی خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، محمد خزایی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مسیر فرعی محدوده هشتبندی- قلعه گنج و همچنین محور بندرچارک مسدود است. بر اثر بارندگی مسیر برخی مسیرهای روستایی در محدوده محور ماشنگی، مازگرد، نورآباد از سمت ماشنگی، باغگالن، چیرم آباد، مرادآباد، ذهگلکن و کهنشوییه در رودان، محدوده منطقه جگین بالا و جانوری در جاسک و محدوده سیاهو، تخت و پشتکوه در شهرستان بندرعباس مسدود شده‌اند.

وی تصریح کرد: بارندگی همچنین موجب انسداد مسیر روستاهای درکاه، دستگرد ناگرد، جغیش، دسک، درمار، تریش، پیلکی، ده پشت بیر، زمین عباسو، کولغ، وسطا، ده جنگل، گاوکش، زمین تومان، تومان احمد، علی آباد دریوار، گازومبز و درکلاهو شده است.

یعقوب دادعلی زاده، فرماندار بشاگرد نیز در این خصوص بیان کرد: مسیر روستاهای زمین حسن، دسک، دولت‌آباد، برکهنک، احمد آباد منو، حسین آباد، جگی سرحدی، شمسون، ده جنگل، براهنگ، بستکان، زهک و گیشدان نیز بر اثر بارندگی در حوزه شهرستان بشاگرد مسدود هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز