خبرگزاری کار ایران

براثر بارندگی وطغیان رودخانه؛

جاده روستایی رمشک در قلعه گنج مسدود شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۹۱۴۱

طغیان رودخانه‌ها در مسیر رمشک به قلعه گنج، موجب انسداد جاده‌های روستایی در شهر رمشک شده است که تلاش برای بازگشایی ان ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، معاونت عمرانی فرمانداری قلعه گنج گفت: بر اثر باندگی و جاری شدن سیلاب انسداد جاده های روستایی رمشک در قلعه گنج برخی از محورهای روستایی بخش رمشک به مرکز شهرستان مسدود شده که تلاش برای بازگشایی ان ادامه دارد.

وی همچنین افزود: طوفان و گردوخاک که از دیروز در قلعه گنج شروع شده همچنان ادامه دارد و تمامی روستا‌های بخش مرکزی و بخش چاه دادخدا قلعه گنج را در نوردید و موجب ریزش خوشه‌های درختان خرمای باغات کشاورزان و محصول تنباکو شده است.

جهانگیری افزود: بارندگی شدید و سیلاب به جاده های روستایی رمشک و مارز بیشترین خسارت را وارد کرده است.

پردل رئیسی، شهردار رمشک هم در ادامه گفت: محور روستایی رمشک به روستای گارو به دلیل طغیان رودخانه نیز مسدود شده و هم اکنون یک تانکر سوخت پشت رودخانه روستای پیزگی گیر کرده است.

وی افزود: طوفان عصر دیروز تا صبح امروز در این منطقه ادامه داشت که در اثر وزش باد و طوفان خطوط تلفن ثابت در این منطقه بیش از یک ساعت قطع بود که با تلاش نیرو‌های مخابرات این مشکل رفع شده و خطوط تلفن وصل شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز