خبرگزاری کار ایران

امضاء تفاهم نامه همکاری استان خراسان رضوی با استان اوش قرقیزستان

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۷۳۲۱

تفاهم نامه همکاری بین استانداران خراسان رضوی و اوش قیزستان به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، این تفاهم نامه در زمینه های همکاری های فرهنگی، گردشگری، آموزشی، اقتصادی، کشاورزی و برگزاری نمایشگاه های مشترک است که بین یعقوبعلی نظری و ضیا جمال الدین اوف به امضا رسید.

استاندار خراسان رضوی در مراسم امضا این تفاهمنامه گفت: استاندار اوش قرقیزستان در سفر کوتاه و سه روزه خود به این استان از صنایع و توانمندیهای موجود در استان و مشهد بازدید کرده و با پیشرفتهای ما آشنا شدند.

یعقوبعلی نظری افزود: امیدوارم در سفری که مسوولان استان در آینده نزدیک به اوش قرقیزستان خواهند داشت تفاهم لازم صورت گرفته و تفاهمنامه پیش رو نهایی شود.

وی گفت: در این سفر استاندار اوش بازدیدهای بسیاری از توانمندیهای استان داشت و تلاش کردیم میزبان خوبی برای ایشان و همراهانشان باشیم.

استاندار اوش قرقیزستان نیز ضمن قدردانی از استقبال و میزبانی گرم همتای خود در خراسان رضوی گفت: با میزبانی خوب صورت گرفته خاطره خوبی از مشهد در ذهن ما نقش بسته است و طی مدت محدود حضور ما در خراسان رضوی از هر مکانی که لازم بود بازدید نمودیم که این همکاری شایسته قدردانی است.

ضیاءالدین جمال الدین اف افزود: پس از امضا این تفاهمنامه، موارد مطرح شده به صورت دقیق مورد بررسی قرار می گیرد و سفر هیات خراسان رضوی به اوش قرقیزستان تفاهم نامه، نهایی خواهد شد.

وی ادامه داد: این سفر شروع همکاری ۲ استان است و در آینده روابط برادرانه ۲ منطقه روز به روز وسیع تر و گسترده تر خواهد شد.

استاندار اوش قرقیزستان با بیان این که نتایج این سفر رضایت بخش بوده و به تمام اهداف از قبل پیش بینی شده رسیده ایم و  از این که سرمایه گذاران و صاحبان صنایع و تولیدکنندگان خراسان رضوی به قرقیزستان و استان اوش بیایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز