خبرگزاری کار ایران

در اواین جلسه شورای اداری بخش مرکزی تهران؛

نماینده مردم تهران بر لزوم حل مشکلات بخش مرکزی تهران تاکید کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۶۲۸۵

نماینده مردم تهران گفت: با همدلی تمامی دستگاه ها، مشکلات بخش مرکزی تهران مرتفع می شود.

به گزارش ایلنا، نخستین جلسه شورای اداری بخش مرکزی تهران، صبح امروز با حضور سمیه رفیعی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، حمید علمشاهی سرپرست بخشداری مرکزی تهران، بشیری سرپرست معاونت عمرانی فرمانداری تهران، روسای شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی تهران در سالن اجتماعات دهیاری روستای همه سین برگزار شد.

در این جلسه؛ سمیه رفیعی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پس از استماع مشکلات و ظرفیت‌های روستاهای بخش مرکزی، گفت: با توجه به شرایط خاص منطقه، باید نگاهی خاص به بخش مرکزی تهران داشت و خوشحالم که با برگزاری این جلسه، قدم مثبتی برای شنیدن نقطه نظرات بخشدار و روسای شورای روستاهای این بخش برداشته شد.

وی افزود: برای حل مشکلات این بخش مهم از تهران و تامین حقوق حقه مردم و بومی ها لازم است مسوولان منطقه پیگیری های خود از سازمان های متبوع شان را تا پایان شهریور ماه ارائه نمایند تا با طرح آنها در مجلس شورای اسلامی و همچنین وزرای مربوطه ، نیازها و مشکلات مردم شریف بخش مرکزی تهران مرتفع شود.

در این جلسه، روسای شورای اسلامی روستاهای بخش مرکزی تهران، به بیان مشکلات خود پرداختند.

حمید علمشاهی سرپرست بخشداری مرکزی تهران نیز با بیان این مطلب که، این منطقه از تهران قابلیت های بالایی برای اشتغال زایی و جذب گردشگر دارد، گفت: علی رغم توانمندی بالای بخش مرکزی تهران در عرصه های مختلف، متأسفانه بسیاری از مشکلات در ادوار گذشته در این بخش مرتفع نشده است. امروز دولت خوب و انقلابی و پای کاری داریم و امیداوریم هر چه سریعتر شاهد رفع این مشکلات باشیم و اتفاقات خوبی برای مردم ما رقم بخورد.

وی با بیان این مطلب که فرماندار  تهران تاکید ویژه ای به امور روستاهای منطقه دارد، افزود: با همکاری و همدلی تمامی دستگاه های اجرایی، می توان بخش مرکزی تهران که اکنون ۵ روستا را شامل می شود، در عرصه های اقتصادی، گردشگری و فرهنگی به شرایط مطلوب رساند و مطالبات مختلف مردم را اجرایی و عملیاتی کرد.

در این جلسه بشیری سرپرست معاونت امور عمرانی فرمانداری تهران نیز پیرامون مشکلات منطقه به ایراد سخن پرداخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز