خبرگزاری کار ایران

ذوب آهن اصفهان پیشتاز روز نخست لیگ برتر دوومیدانی

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۴۳۳۰

در پایان روز اول نخستین مرحله از بیست‌وششمین دوره رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور، تیم ذوب آهن اصفهان پیشتاز شد و ورزشکاران شرکت کننده در این مسابقات پس از یک رقابت حساس و نفسگیر جایگاه خود را در مواد مختلف مشخص کردند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، در جریان روز نخست این رقابت‌ها در 400 متر سجاد هاشمی از ذوب‌آهن با ثبت رکورد ۴۷.۹۷ ثانیه در جای نخست ایستاد، در ۱۰۰۰۰ متر پیاده‌روی حمیدرضا زورآوند از ذوب‌آهن با زمان ۴۵:۴۲.۰۹ دقیقه زودتر از رقبای خود به خط پایان رسید.

کیوان قنبرزاده دیگر ورزشکار ذوب آهن در ماده پرش ارتفاع بالاتر از همه پرید و اول شد، در پرش سه گام حمیدرضا کیا و مجتبی زاهدی دو دونده ذوب آهن اول و دوم شدند و در 100 متر میلاد ناصح‌جهانی دونده ذوب‌آهن دوم شد.

در دیگر ماده ها و در ماده ۱۱۰ متر مانع رضا بحرینی پس از دونده تیم نفت در جایگاه دوم قرار گرفت، علی امیریان و امیر زمان پور همین عنوان را در 1500 متر و 5000 متر به دست آوردند.

 در این دوره از مسابقات ۲۲۰ورزشکار ازتیم‌های باشگاهی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد، ذوب آهن اصفهان، نفت تهران، عماد تهران، زنیت گیلان، گل گهر سیرجان، شهرداری شیراز, عقاب نیروی هوایی، نیروی زمینی، لیانا بوشهر، دنیای دوندگان اصفهان، صنعت مس کرمان حضور دارند که تا عصر امروز در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز