خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان:

بیش از ۹۰ درصد واحدهای صنعتی سمنان زیر پوشش شبکه فاضلاب قرار دارند

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۴۱۶۶

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: ۹۴۲ واحد صنعتی استان به شبکه فاضلاب متصل هستند و بالای ۹۰ درصد واحدهای صنعتی فعال کنونی زیر پوشش تصفیه خانه قرار دارند.

به گزارش ایلنا از سمنان، محمدرضا باقری افزود: تصفیه‌خانه‌های فاضلاب صنعتی در شهرک‌های اصلی تحت پوشش این شرکت، با ۱۹۵ کیلومتر طول شبکه فاضلاب و با ظرفیت پنج هزار و ۷۶۰ متر مکعب در شبانه روز در حال بهره‌برداری است.

وی با بیان اینکه در تصفیه خانه‌های شهرک‌های صنعتی استان سمنان پنج فاز یا مدول به بهره‌برداری رسیده است، گفت: تا ۲ سال آینده تعداد فازهای اجرایی این تصفیه خانه‌ها با افزایش ۲ تا ۳ مدول دیگر به حدود هشت فاز خواهد رسید.

باقری اضافه کرد: یک‌هزار و ۲۰۷ واحد فعال به بهره‌برداری رسیده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان مستقر هستند که این واحدها موظف به تحویل فاضلاب‌های صنعتی بر اساس استانداردهای لازم به شبکه جمع‌آوری فاضلاب می‌باشند.

وی ادامه داد: سیستم بازچرخانی پساب صنعتی در پنج شهرک صنعتی بزرگ استان سمنان وجود دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان یادآور شد: شبکه برگشت پساب صنعتی استان با ۲۲ و نیم کیلومتر ظرفیت ۲ هزار و ۸۲۷ متر مکعب در شبانه روز را دارد.

شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان دارای ۲۰ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب و یک منطقه ویژه اقتصادی با وسعت حدود هفت هزار و ۵۷۱ هکتار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز