خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین عنوان کرد؛

هزینه میلیارد دلاری دولت‌های استکباری برای ذهنیت منفی درباره ایران

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۲۷۹۹

استاندار قزوین گفت: برای اینکه ذهنیت منفی در مورد ایران در دنیا ایجاد شود، میلیاردها دلار توسط دولت‌های استکباری هزینه می‌شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، محمدمهدی اعلایی در آیین افتتاحیه جشنواره بین‌المللی فرهنگ ملل که در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) برگزار شد با اشاره به دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: دشمنان ملت ایران با تحمیل جنگ سخت و با کشتارهای تروریستی، صدها هزار نفر از نخبگان، صاحب‌نظران، آینده‌داران و تاثیرگذاران حدود دو نسل از این کشور را به شکل فیزیکی حذف کردند.

استاندار قزوین افزود: شهید رجایی که استان ما زادگاه این شهید است، رئیس‌جمهور منتخب مردم ایران بود که با ترور حذف شد و امثال شهید بهشتی و شهید مطهری افراد جریان‌ساز در انقلاب بودند که ناجوانمردانه ترور و حذف شدند.

وی با اشاره به تلاش‌ها و هزینه‌های دشمنان نظام اسلامی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی، گفت: شاید بتوان گفت کشوری که مشابه کشور ما در دنیا در معرض تخریب، هزینه‌کرد و برنامه‌ریزی دشمنان با ایجاد شبکه‌های ماهواره‌ای، سایت‌ها و رسانه‌ها باشد وجود ندارد و دشمنان ما میلیاردها دلار هزینه می‌کنند برای اینکه فرهنگ ما را در معرض فروپاشی قرار دهند.

نماینده عالی دولت در استان قزوین گفت: شاید اولین چیزی که اکثر کسانی که بدون شناخت اولیه به ایران سفر می‌کنند به آن اذعان دارند این است که شرایط متفاوتی را مشاهده می‌کنند.

وی عنوان کرد: در حوز‌ه‌‌های جریان‌سازی‌ها، دروغ‌سازی‌ها و جناح‌سازی‌ها، در سطوح بین‌المللی برای تخریب وجهه ما و برای آسیب زدن به ما برنامه‌ریزی می‌کنند و برای انسجام دادن به گروه‌ها و جریان‌هایی مثل داعش و منافقین با هدف آسیب زدن به ایران، هزینه می‌کنند.

اعلایی خاطرنشان کرد: کشوری که شما در آن حضور دارید با چنین شرایطی مواجه است و در عین حال در موقعیتی قرار گرفته که اقتدار خودش را در عرصه سیاسی بسیار بیشتر از دشمنان خودش حفظ کرده است.

وی با طرح این پرسش که مختصات ابرقدرت بودن چیست؛ خاطرنشان کرد: باید این سوال را مطرح کرد که آیا ابرقدرت بودن فقط استکبارگری و استعمارگری است یا به شکل موفقی مقاومت کردن، به شکل موفقی پیام رساندن، پیش رفتن، دشمنان را پس راندن و امثال این موارد هم از مختصات ابرقدرتی‌ است.

استاندار قزوین تأکید کرد: با توجه به شرایطی که در دنیا حاکم است و اوضاعی که می‌بینیم و با توجه به وعده‌های صادق الهی، کسانی که در مسیر حق، در مسیر انصاف، در مسیر عدل، در مسیر حمایت از مظلومان و در مسیر مقابله با مستکبران بایستند قطعا پیروز خواهند بود.

وی خطاب به دانشجویان و میهمانان شرکت کننده در این جشنواره، گفت: امیدواریم به آرمان‌های ملت ایران توجه داشته باشید و منادی و مبلغ آرمان انسانیت، شرافت، حق‌طلبی و عدالت‌خواهی در کشورهای خودتان باشید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز