خبرگزاری کار ایران

یک مسئول مطرح کرد؛

معرفی واقع بینانه ایران به جهان با اجرای دو پویش در فضای مجازی

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۲۷۵۲

مدیرکل همکاری‌های علمی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: برای معرفی واقع بینانه از ایران برای دانشجویان خارجی و فراهم شدن سناخت و درک بهتر دو پویش در فضای مجازی اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، ابوالحسن خلج منفرد در افتتاحیه جشنواره بین المللی فرهنگ ملل که در سالن اجتماعات مرکزی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین برگزار شد، گفت: در حال حاضر تبادل دانشجو در راستای ارتقای دانش کشورها از اهمیت بالایی برخوردار است و دانشجویان در کشورهای مختلف در حال تحصیل هستند.

مدیرکل همکاری‌های علمی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ادامه داد: تبادل دانشجو در کنار رشد علمی به ارتقای اقتصاد و افزایش شناخت کشورها نسبت به هم و صلح و دوستی کمک می‌کند.

وی عنوان کرد: نشر علم در حوزه تاریخ و تمدن کشور ما جایگاه قدیمی دارد و شاهد این هستیم که افرادی مانند فارابی و سهروردی علم را در مناطق مختلف گسترش داده‌اند و این دیپلماسی علمی در حال حاضر هم توسط نسل جدید در حال انجام است.

این مسئول بیان کرد: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی این آمادگی را دارد تا هویت و فرهنگ ایران را در کنار دیپلماسی علمی به سایر کشورها منتقل کند.

وی ادامه داد: پویش "از سرزمین من بگو" در فضای مجازی و با زبان فارسی برای کشورهای مختلف انجام می‌شودو پویش "از ایران بگو" هم واقعیت‌های ایران را از طرق سامانه به سایر ملت‌ها معرفی خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز