خبرگزاری کار ایران

در راستای حمایت از تولید داخلی؛

نمایشگاه کالای ایرانی، خانه ایرانی در قزوین برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۲۱۹۹

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین گفت: نمایشگاه کالای ایرانی، خانه ایرانی از 20 تیر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، احمد خورگامی با اشاره به اهمیت استفاده از کالای ایرانی گفت: دستیابی به رشد اقتصادی نیازمند ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی و حمایت از تولیدات داخلی است و برگزاری نمایشگاه‌ها بستر مناسبی را جهت معرفی توانمندی‌های صنعتگران و تولیدکنندگان، تبادل تجربیات، انتقال اطلاعات و همچنین زمینه استفاده از دستاوردهای نوین را برای فعالان فراهم می‌سازد.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین بیان کرد: نمایشگاه کالای ایرانی، خانه ایرانی  با رویکرد خرید کالای ایرانی، تقویت و معرفی توانمندی‌های تولیدات داخلی از تاریخ 20 تا 24  تیر ماه در قزوین برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه به مدت 5 روز با حضور واحدهای تولید کننده و عرضه کننده  از استان‌های تهران، قزوین، زنجان، همدان، البرز، گیلان،  قم و آذربایجان شرقی دایر خواهد شد.

این مسئول یادآور شد: لوازم خانگی، تجهیزات آشپزخانه، صنایع چوبی، لوستر، دکوراسیون داخلی، فرش ماشینی و دستباف و از جمله زمینه فعالیت مشارکت کنندگان این نمایشگاه است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین گفت: این نمایشگاه در مدت برگزاری از ساعت 16 تا 22 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین دایر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز