خبرگزاری کار ایران

استاندار اردبیل:

نیازهای خدماتی واحدهای تولیدی نباید به دلیل بدهی قطع شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۷۳۹

استاندار اردبیل گفت: در صورتی‌که واحدهای تولیدی در پرداخت هزینه‌های آب، برق، گاز، تلفن و اینترنت دچار مشکل شوند، در راستای حمایت از تولید باید از قطع این خدمات به واحدها جلوگیری شود.

به گزارش ایلنا، سیدحامد عاملی استاندار اردبیل در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: توجه به تأمین نیازهای خدماتی از جمله آب، برق، گاز، تلفن و اینترنت برای واحدهای تولیدی حائز اهمیت بوده و در صورتی‌که واحدها در پرداخت هزینه‌های این خدمات دچار مشکل شوند، نباید خدمات قطع شود.

عاملی تصریح کرد: دستگاه‌های خدماتی در این مواقع باید جوانب را مورد بررسی قرار داده و موضوع را در ستاد تسهیل مطرح کنند تا راهکار مناسبی با همفکری اعضای ستاد اتخاذ شود.

وی گفت: همکاری بانک‌ها، دستگاه‌های زیرساختی و شهرک‌های صنعتی در تسهیل روند فعالیت واحدهای تولیدی، طرح‌های تولیدی در حال اجرا و توسعه مورد تأکید بوده و تسریع در اقدامات ضروری است.

استاندار اردبیل بیان کرد: در صورتی که واحدی تولیدی مرتکب تخلف قانونی و غیرقابل اغماضی نشده باشد و فقط مشکل مالی و جریمه‌ای و یا مسائل این‌چنینی با دستگاه دولتی داشته باشد، باید نسبت به پیگیری و حل موضوع بدون شکایت اقدام شود.

این مسئول افزود: توجه به تولید و تقویت این بخش از جمله اولویت‌های استان برای رفع مشکلات اشتغال و رونق اقتصادی بوده و همه باید برای گره‌گشایی در این امر مهم همکاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز