خبرگزاری کار ایران

نماینده شیراز و زرقان عنوان کرد:

بروکراسی پر پیچ و خم اداری عامل بسیاری از مشکلات کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۵۹۹

نماینده شیراز و زرقان با انتقاد از نظام پیچیده اداری گفت: بروکراسی پر پیچ و خم، فرسوده و ناکارآمد اداری عامل بسیاری از مشکلات کشور است.

به گزارش ایلنا، ابراهیم عزیزی در نشست پیگیری مشکلات دهستان قره چمن در روستای همت آباد افزود: اصلی ترین دلیل این ناکارآمدی ها این است که ما بیش از حد کارها را دولتی کرده‌ایم و از ظرفیت‌های بسیار بخش خصوصی غافل شده‌ایم.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس با انتقاد از تصدی گری بیش از حد دولت ها گفت: واگذاری کارها به مردم بسیاری از مشکلات را حل و فصل می کند.

رئیس فراکسیون جنوب کشور مجلس با بیان اینکه هر جا کارها به مردم واگذار شده، نتیجه خوبی هم داشته، افزود: مردمی شدن کارها نیز اصولی دارد که باید بدان پایبند بود.

عزیزی همچنین گفت: کم کردن تصدی دولت‌ها در امور مردم، نیازمند قوانین کارآمد است که این وظیفه مجلس است و مجلس یازدهم سعی کرده در همین مسیر حرکت کند.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس خاطرنشان کرد: امروز اراده مجلس و دولت حل مشکلات مردم است و اینکه رئیس جمهور به نقاط مختلف کشور سرکشی می‌کند، یعنی توان خود را در این راستا به کار گرفته است.

او افزود: مجلس نیز خود را تافته جدا بافته نمی داند و خود را ملزم به حل مشکلات می داند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز