خبرگزاری کار ایران

نماینده گرمسار:

10 هزار منافق با اکانت فیک در فضای مجازی مأموریت تخریب دولت و نظام را برعهده دارند/ پرداخت ۶۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی دولت روحانی توسط دولت رئیسی ‌

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۲۷۸

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی از وجود 10 هزار منافق با اکانت فیک در فضای مجازی خبر داد و گفت: این منافقان مأموریت تخریب دولت و نظام را برعهده دارند که اگر از این موضوع غفلت کنیم هزینه‌اش باخت سنگین است.

به گزارش ایلنا ازسمنان، اردشیر مطهری در همایش تقدیر از واحدهای نمونه صنعتی و معدنی شهرستان‌های گرمسار و آرادان که با حضور علی رسولیان، معاون وزیر صمت و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و مسئولان استانی و شهرستانی در فرهنگسرای خورشید تابان گرمسار برگزار شد، ضمن تقدیر از فعالیت صنعتگران اظهار کرد: باید قدر قشر صنعتگر را دانست چرا که فعالان اقتصادی این حوزه بخش اعظمی از گره‌های اقتصادی جامعه را با آوردن سرمایه خود حل و فصل می‌کنند.

مطهری با بیان اینکه دولت رئیسی دولتی خدمتگزار است اما با گذشت چند ماه انتطار داریم  گره‌های موجود را باز کند، اظهار کرد: در حال حاضر کشور در مرحله جراحی اقتصادی قرار گرفته تا وضعیت را به حالت ثبات برساند.

وی افزود: چنان که می‌دانیم نماینده ایران از نشست دوحه سربلند بیرون آمد و اقتدار و مقاومت همیشه هزینه در بر دارد.

مطهری با اشاره به تسویه بدهی دولت قبل توسط دولت رئیسی گفت: 600 هزار میلیارد تومان بدهی دولت قبل توسط دولت رئیسی صفر شده و این حرکت بزرگی است.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کارشکنی‌های عده‌ای معلوم الحال که هدفی جز تخریب دولت ندارند و نیز برخی ناخواسته، اظهار کرد :  ۱۰ هزار منافق با اکانت فیک در فضای مجازی مأموریت تخریب دولت و نظام را برعهده دارند که اگر از این موضوع غفلت کنیم هزینه‌اش باخت سنگین است.

وی گفت: باید به وزارت صمت فرصت داده شود تا ماموریت های خود را به سرانجام برساند  و اقدامات خود را عملیاتی کند، سپس به فکر توسعه باشیم.

مطهری ادامه داد: ما ضمن اینکه دشمن خارجی داریم نفوذی‌هایی در داخل کشور داریم که خواسته و ناخواسته  سنگ خواسته‌های خارجی ها را بر سینه می‌زنند و از این حیث باید همیشه مصلحت کشور در اولویت باشد.

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از دستبرد به بیت‌المال برای  هزینه های شخصی، اظهار کرد:  دست‌درازی به اعتبار حاکمیت و نظام در بکارگیری از بیت المال به نفع خود و خانواده خود،کاری قبیح است و باید جلوی فساد در دولت‌ها گرفته شود و در حال حاضر نیز نسبت به گذشته فساد کمتر شده است.

 وی با تقدیر و تشکر از مسئولان استانی به ویژه استاندار سمنان؛ اظهار کرد: انتظار دارم کارگروه حوزه صنعت، بیشتر حامی بخش صنعت باشد چرا که صنعتگران مظلوم هستند و در مسائلی گرفتار هستند که جای تاسف دارد.

وی گفت: مسئولان ارشد اقتصادی استان باید با مدیرانی که سنگ جلو پای سرمایه گذاران می گذارند،برخورد کنند.

مطهری ادامه داد: بانک ها هم باید همراه سرمایه گذار باشند و در بروز رفتار خود با آن‌ها تجدیدنظر کنند چرا که بعضاً شاهدیم برخورد مناسبی با آنان ندارند و در پرداخت تسهیلات با مدیران واحدهای صنعتی همراهی ندارند که باید این رویه اصلاح شود.

به گزارش ایلنا، همایش تجلیل از واحدهای نمونه صنعتی و معدنی شهرستان‌های گرمسار و آرادان با حضور علی رسولیان معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، محمدرضا هاشمی استاندار سمنان و اردشیر مطهری نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا باقری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان در فرهنگسرای خورشید تابان گرمسار برگزار شد.

در این همایش از ۲۹ واحد صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی آرادان، گرمسار، ایوانکی، جنت آباد و ناحیه صنعتی حاجی آباد و فجر و همچنین ۲ واحد معدنی در شهرستان‌های گرمسار و آرادان تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز