خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان خبر داد؛

برق ادارات و دستگاه‌های اجرایی پرمصرف گیلان قطع شد+ اسامی

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۲۵۱

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان گفت: از ابتدای سالجاری مصرف برق ادارات و دستگاههای اجرایی با دقت مورد پایش قرار گرفته است و بر این اساس برق اداره دارایی و امور مالیاتی لنگرود، تامین اجتماعی آستانه اشرفیه و بندر ماهیگیری آستارا قطع شد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد تقی مهدیزاده از اجرای مرحله اول قطع برق ادارات پرمصرف در ۳ شهر استان خبر داد.

مهدیزاده تاکید کرد: طی سالیان گذشته وضعیت صنعت برق بسیار ویژه و حساس است و ناترازی بین تولید و مصرف برق چشمگیر است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان ضمن اشاره به دستورالعمل‌های ارسالی از سوی شرکت توانیر مبنی بر پایش مصرف برق ادارات و دستگاه‌ها افزود: این مشترکین ملزم به کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق در ساعات اداری و همچنین کاهش مصرف به میزان ۶۰ درصد در ساعت غیر اداری نسبت به مصرف سال گذشته هستند.

وی ضمن تشکر از مدیران ادارات، سازمان ها و دستگاه‌های اجرایی که همکاری بسیار خوبی در مصرف بهینه انرژی برق دارند خاطرنشان کرد: هماهنگی لازم با استانداری جهت تشکیل ۱۰۰ اکیپ پایش به منظور بررسی میزان مصرف برق ادارات و دستگاه های اجرایی استان در فصل گرما جهت پیشگیری از خاموشی ها، تشکیل شده و اقدامات قانونی لازم جهت برخورد باسازمان هایی که الگوی مصرف را رعایت نکرده‌اند اعمال شد.

مهدیزاده اظهار داشت: از ابتدای سالجاری مصرف برق ادارات و دستگاه های اجرایی با دقت مورد پایش قرار گرفته است و بر این اساس برق اداره دارایی و امور مالیاتی لنگرود، تامین اجتماعی آستانه اشرفیه و بندر ماهیگیری آستارا قطع شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان گفت: با توجه به محدویت های تولید برق در کل کشور، رعایت الگوی مصرف برق از سوی ادارات و سازمان‌ها از جمله حذف وسایل غیرضرور برقی، بهره گیری از دیزل ژنراتورها، استفاده بهینه و کاهش مصرف سیستمهای سرمایشی در ساعات اوج بار، باید با جدیت صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز