خبرگزاری کار ایران

به علت وقوع گردوخاک؛

ادارات و دستگاه‌های اجرایی 4 شهرستان خوزستان از ساعت ۱۲ تا پایان وقت اداری تعطیل هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۴۳۳

تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی 4 شهرستان خوزستان از ساعت ۱۲ تا پایان وقت اداری روز یکشنبه ۵ تیرماه ۱۴۰۱ تعطیل هستند.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان، با توجه به بررسی میزان غلظت‌ها و آخرین پیش‌بینی‌ها در خصوص مناطق تحت تأثیر توده گردوخاک وارده به استان با منشا خارجی طی ساعات آتی توسط کارگروه هماهنگی استانی شرایط اضطرار آلودگی هوا (آیین نامه اجرایی تبصره ۳ ماده ۳ قانون هوای پاک) و تبادل نظر اعضای کارگروه تصمیمات ذیل اتخاذ و ابلاغ شد.

۱- تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی (به‌جز مراکز امدادی، درمانی، بهداشتی، اورژانس ۱۱۵، بخش‌های عملیاتی دارای نوبت‌کاری، خدمات شهری شهرداری‌ها، بیمارستان‌ها و آتش‌نشانی‌ها) شهرستان‌های: اهواز، حمیدیه، کارون و باوی از ساعت ۱۲ تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۵ تیرماه ۱۴۰۱ تعطیل هستند.

۲-امتحانات مدارس، مراکز آموزشی و آموزش عالی شهرستان‌های مذکور در روز یکشنبه مورخ ۵ تیرماه ۱۴۰۱ بدون تغییر و بر اساس برنامه اعلام شده توسط مراکز مربوطه برگزار خواهد شد.

۳-تمامی دستگاه‌ها در مناطق تحت تاثیر گردوخاک لازم است نسبت به اجرای دستورالعمل پیوست اصلاحیه آیین نامه اجرایی تبصره (۳) ماده (۳) قانون هوای پاک اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز