خبرگزاری کار ایران

استاندار همدان:

آماده سازی 24 هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی برای سفر رئیس جمهور به همدان

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۳۹۵

استاندار همدان از آمادگی کامل این استان برای سفر رئیس جمهور خبر داد و گفت: ۲۴ هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی و ۲۲ هزار میلیارد تومان در حوزه تسهیلات اقتصادی برای طرح در سفر تعریف شده است.

به گزارش ایلنا از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در شورای اداری رزن با بیان اینکه آمادگی کامل میزبانی از رئیس جمهور و هیئت همراه را داریم، اظهار کرد: بیش از ۲۴ هزار میلیارد تومان پروژه در حوزه‌ عمرانی و ۲۲ هزار میلیارد تومان در حوزه تسهیلات اقتصادی، برای طرح در سفر رئیس جمهور در نظر گرفته شده است.

وی گفت: تفاهم‌نامه‌هایی برای تاسیس پردیس‌ها و مراکز پژوهشی در حوزه صنعت با وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و علوم، تحقیقات و فناوری منعقد شده است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه ریل‌گذاری‌های خوبی در راستای تحقق شعار سال، انجام شده است، افزود: با توجه به ویژگی‌های استان همدان باید کشاورزی مبتنی بر دانش بوده و منطبق با شرایط آبی استان روزآمد شود.

وی با بیان اینکه با رویکردی نوین، پیگیر تسهیل و رفع موانع حوزه گردشگری در استان هستیم، اظهار کرد: زیرساخت‌های سفر اربعین در استان همدان نیز به‌ خوبی فراهم شده است.

قاسمی‌فرزاد گفت: در حوزه تنظیم و تامین بازاراستان، چالش و مشکل خاصی وجود نداشته و کالاهای اساسی تا دوردست‌ترین روستاها، با طراحی شبکه توزیع قابل رصد و پایش انجام گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز