خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

تاکید بر تخصص از دستاوردهای سیستم جدید دستگاه قضایی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۱۱۷

استاندار قزوین گفت: تأکید بر تخصص، توجه ویژه به امور قضایی مبتنی بر قانون و تغییر به نفع مردم و ایجاد فضاهای مناسب برای بهره برداری مردم از خدمات قضایی از دستاوردهای سیستم جدید دستگاه قضایی کشور است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، محمدمهدی اعلایی در آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب قزوین که در سالن جلسات دادگستری کل استان برگزار شد، اظهار کرد: امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری نسبت به موضع، اهمیت و جایگاه دستگاه قضا تأکید ویژه‌ای داشته‌اند و امام خمینی (ره) در ابتدای استقرار نظام جمهوری اسلامی یکی از بیشترین تأکیدات خود را بر مقوله قضا داشت.

استاندار قزوین افزود: بر اساس منویات امام خمینی(ره) یکی از اصلی‌ترین دلایل استقرار حکومت اسلامی، استقرار یک دستگاه قضایی معتدل، مقید و معتقد به عدل و آموزه‌های دینی بوده است و بارها و بارها تأکید شده که قضات، امین مردم، محافظ جان و مال و نوامیس مردم هستند و اگر این سیستم و نگاه آسیب ببیند، انقلاب آسیب می‌بیند.

وی عنوان کرد: انتخاب شهید بهشتی بر ریاست دستگاه قضا یکی دیگر از نشانه‌های اهمیت دستگاه قضا برای امام خمینی(ره) بوده است.

نماینده عالی دولت در استان قزوین اضافه کرد: شرایط فعلی حاکم بر دستگاه قضایی کشور تأکید بر تخصص، توجه ویژه به امور قضایی مبتنی بر قانون است که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز