خبرگزاری کار ایران

مدیرکل صمت استان خبر داد؛

شناسایی 629 طرح نیمه‌ تمام صنعتی در مرکزی

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۹۴۸

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: 629 طرح نیمه‌ تمام صنعتی با پیشرفت‌های فیزیکی مختلف در استان مرکزی شناسایی شده که سرعت‌ بخشی به فرایند تکمیل این طرح‌های صنعتی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی جودکی افزود: مجموع سرمایه‌گذاری در این طرح‌های تولیدی و صنعتی بیش از 284 هزار میلیارد ریال است و در صورت بهره‌برداری کامل، بیش از  24 هزار فرصت شغلی جدید در استان مرکزی ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: شهرستان‌های ساوه با 169 طرح، زرندیه با 147 طرح و اراک با 130 طرح به ترتیب بیشترین میزان طرح‌های صنعتی نیمه‌ تمام استان مرکزی را به خود اختصاص داده‌اند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اظهار داشت: 322 مورد از این طرح‌ها پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد دارند و حمایت از این عرصه‌های کارآفرین برای تکمیل و راه‌اندازی نهایی، در اولویت برنامه‌ها است.

جودکی تصریح کرد: میزان سرمایه‌گذاری در طرح‌های صنعتی بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی استان مرکزی 125 هزار میلیارد ریال است که با بهره‌برداری از این طرح‌ها، 14 هزار و 345 فرصت شغلی جدید در نقاط مختلف استان ایجاد می‌شود.

وی بیان داشت: حمایت از اشتغال امری ضروری است و این موضوع با جدیت پیگیر می‌شود. امید است در این راستا تعامل و همکاری قابل قبولی از سوی سایر دستگاه‌های اجرایی ذیربط صورت گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز